Applet +security

Krzysztof Kadłubowski

Witam !

Probuje zmienic z appletu ustawienia security i natknalem sie na problem.

Kod:

try
{
if (Class.forName("com.ms.security.PolicyEngine")!=null)
PolicyEngine.assertPermission(PermissionID.SYSTEM);
}
catch(Throwable e)
{
e.printStackTrace();
}
rzuca wyjatek:

java.lang.UnsatisfiedLinkError: initPolicyEngine

at com.ms.security.PolicyEngine.initPolicyEngine(Native Method)
at com.ms.security.PolicyEngine.<clinit>(PolicyEngine.java)
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Unknown Source)
at keyApplet.init(keyApplet.java:153)

Wszystkie klasy Microsoftowe wrzucilem do wspolnego jara razem z appletem.

Mial ktos cos podobnego ???
Pozdrawiam
Krzysztof Kadlubowski

Jacek Laskowski

Krzysztof Kadłubowski wrote:
> [...]
> at keyApplet.init(keyApplet.java:153)
>
> Wszystkie klasy Microsoftowe wrzucilem do wspolnego jara razem z appletem.

Nigdy się z tym nie spotkałem, chociaż podpisywałem niejednokrotnie
applet, który wymagał specjalnych uprawnień w IE. Pytanie jakie się
nasuwa to po co wrzuciłeś wszystkie klasy MS do jara wraz z appletem ?
Przecież są one dostępne w IE i są, te które IE wymaga do pracy.

> Pozdrawiam
> Krzysztof Kadlubowski

Jacek Laskowski

Krzysztof Kadłubowski

ciach !

> Pytanie jakie się
> nasuwa to po co wrzuciłeś wszystkie klasy MS do jara wraz z appletem ?
> Przecież są one dostępne w IE i są, te które IE wymaga do pracy.

> Jacek Laskowski

1. Nie powinienem dodawać do jara żadnych klas ??? Powinny być one znalezione
przez plugina lokalnie na kompie?
2. Czy chodzi o to żeby nie wrzucać nic poza tymi które importuję w applecie?

Zastosowałem przypadek 2gi a klasy, bo ten wydawał mi sie oczywisty.
Wszystkie klasy wrzucilem "testowo" dołączając cały katalog com.ms

Dla porządku dodam, że używam plugina z JDK 1.4.1 i IE 6.0

Krzysztof Kadłubowski

ciach !

Jacek Laskowski

Krzysztof Kadłubowski wrote:
> 1. Nie powinienem dodawać do jara żadnych klas ???

Tylko te, które są rzeczywiście niezbędne do pracy appletu, czyli Twoje
pakiety.

> Powinny być one znalezione przez plugina lokalnie na kompie?

Tak, oczywiście jeśli rozmawiamy o pakietach, które przeglądarka powinna
posiadać, np. te specyficzne dla bezpieczeństwa w IE. Tego nie potrzeba
dokładać do Twego jara.

> 2. Czy chodzi o to żeby nie wrzucać nic poza tymi które importuję w applecie?

Patrz pkt 1.

> Zastosowałem przypadek 2gi a klasy, bo ten wydawał mi sie oczywisty.
> Wszystkie klasy wrzucilem "testowo" dołączając cały katalog com.ms

Niepotrzebnie, a może i nawet to jest przyczyną nie działania appletu.

> Dla porządku dodam, że używam plugina z JDK 1.4.1 i IE 6.0

Hmmm, przyznam, że nie testowałem takiej konfiguracji.

Jacek Laskowski