problem z package

duzy

Witam!

Napisałem dość rozbudowany program, używając do tego netBeansa.
Wszystko działa pięknie jak po skompilowaniu wybiorę w netbeansie "run
project".
Gorzej jest jeżeli chce uruchomić program z linii poleceń.
Dostaje wtedy taki błąd:

Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Main (wrong name:
projekt/Main)
at java.lang.ClassLoader.defineClass0(Native Method)

gdzie projekt to nazwa paczki (pakietu) do w którym zebrałem pliki programu
pisząc na początku każdego "package projekt;"

Jak odpalić żeby chodziło?

Pozdrowienia Duzy

Brzezi

pią, 04 mar 2005 o 20:12 GMT, duzy napisał(a):

> Jak odpalić żeby chodziło?

tak jak to sie za zwyczja robi: java nazwapakietu.klasa

Pozdrawiam
Brzezi
--
[ E-mail: brz...@enter.net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
[ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

duzy

Użytkownik Brzezi <usunto...@enter.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn.pl.d2hed5.t...@brzezi.info...

> tak jak to sie za zwyczja robi: java nazwapakietu.klasa

Dzięki.
Wiedziałem że to musi być coś prostego :)