Java compiler -problem

wilk

Witam
Na wstepie napisze, że jestem zielony z programowania w javie,przed chwilą
sciagnołem jdk ze strony http://java.sun.com/ zainstalowałem i zaczołem
probowac kompilowac pliki, robiłem to z okienka dosowego poleceniem "javac".
Po kompilacji otrzymałem komunikat:
"C:\>javac test.java
Note: test.java uses or overrides a deprecated API.
Note: Recompile with -Xlint:deprecation for details."
Dodam jeszcze, że program slakda sie z 3 plików ale przy dwóch pierwszych
(nie ma w nich funkcji main) nie wyskakują żadne komunikaty.

a przy próbie przetestowania programu cos takiego:

C:\>java test 157.158.178.240 10001
Exception in thread "main" java.lang.UnsupportedClassVersionError: test (Uns
rted major.minor version 49.0)
at java.lang.ClassLoader.defineClass0(Native Method)
at java.lang.ClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at java.security.SecureClassLoader.defineClass(Unknown Sou
at java.net.URLClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at java.net.URLClassLoader.access$100(Unknown Source)
at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Meth
at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Sour
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)

Moje pytanie brzmi o co mu chodzi? Widze, że brakuje chyba jakis klas ale
gdzie one są lub jak sie do nich odwołać?
Jesli odpale ten programik na stronie to sie wyswietla ale tylko ta czesc co
jest zrobiona w pliku main, natomiast to co jest w drugim pliku ( a jest tam
2 pola textowe) nie wyswietlają sie wogóle.

pozdrawiam

Artur Biesiadowski

wilk wrote:
> a przy próbie przetestowania programu cos takiego:
>
> C:\>java test 157.158.178.240 10001
> Exception in thread "main" java.lang.UnsupportedClassVersionError: test (Uns
> rted major.minor version 49.0)

Napisz proszę
java -version

i podeślij wynik. Wygląda na to, że masz javac z nowej wersji a javę
podpiętą ze starej.

Artur

wilk

> Napisz proszę
> java -version
>
> i podeślij wynik. Wygląda na to, że masz javac z nowej wersji a javę
> podpiętą ze starej.

Ma Pan racje było coś nie tak z wersjami. Miałem zainstalowane
jdk-1_5_0-windows-i586.exe, a teraz zainstalowałem
j2sdk-1_4_2_06-windows-i586-p.exe i wszystko smiga

dziekuje