struts: problem z loggerem

Michal Postupalski

hej

w swojej aplikacji dzialajace w oparciu o strutsy dostaje co jakis czas
z czestotliwoscia losowa i przyczyn takze jakis losowych, nastepujace
wyjatki:

<wyjatki>
org.apache.commons.logging.LogConfigurationException:
java.lang.ClassCastException: org.apache.commons.logging.impl.LogFactoryImpl
at
org.apache.commons.logging.LogFactory.newFactory(LogFactory.java:558)
at
org.apache.commons.logging.LogFactory.getFactory(LogFactory.java:345)
at
org.apache.commons.logging.LogFactory.getLog(LogFactory.java:409)
at
org.apache.tomcat.util.log.CommonLogHandler.log(CommonLogHandler.java:97)
at org.apache.tomcat.util.log.Log.log(Log.java:198)
at org.apache.tomcat.util.log.Log.log(Log.java:192)
at org.apache.tomcat.util.log.Log.log(Log.java:174)
at
org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:533)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:536)
Caused by: java.lang.ClassCastException:
org.apache.commons.logging.impl.LogFactoryImpl
at
org.apache.commons.logging.LogFactory.newFactory(LogFactory.java:554)
... 8 more
</wyjatki>

dodam, ze korzystam z Poolman'a, log4j i tiles'ow. moze zna ktos
przyczyne albo naprowadzi mnie na rozwiazanie tego problemu? problem
jest na tyle dziwny i powazny, ze z tego, co w logach widac, po
wystapieniu tych wyjatkow mozna wykonac jeszcze kilka GET'ow albo
POST'ow a nastepnie nie daje sie wogole polaczyc z aplikacja. wymagany
jest restart albo kontekstu albo serwera ;-((( bede niesamowicie
wdzieczny za jakiekolwiek uwagi !!!

przetestowane konfiguracje:
tomcat 4.1.18 (SSL)
Poolman (probowalem wszystkie ostatnie wersje)
log4j (1.2.6 i 1.2.7)

pozdrawiam,
plastic

Michal Postupalski

> przetestowane konfiguracje:
> tomcat 4.1.18 (SSL)
> Poolman (probowalem wszystkie ostatnie wersje)
> log4j (1.2.6 i 1.2.7)

dodam jeszcze, ze srodowisko Linux i JAVA 1.4.1

Jarek Krochmalski

Uzytkownik "Michal Postupalski" <pla...@USUNTO.ncnet.pl> napisal w
wiadomosci news:b55b8i$fk9$1...@korweta.task.gda.pl...

> [...]
> wyjatki:
>
> <wyjatki>
> org.apache.commons.logging.LogConfigurationException:

Moze to "The infamous classloader problem" :) jednym slowem nie bardzo jest
log4j kompatybilny z commons.logging stosowanym w strutsach.
moze wylacz na chwile log4j?
Ted Husted mial chyba podobny problem - tutaj moze trafisz na jakis slad
(link sie pewnie zlamie, to posklejaj sobie):

http://www.mail-archive.com/strut...@jakarta.apache.org/msg12735.html

--
pozdrawiam, Jarek Krochmalski

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound?
http://jarek.krochmalski.com

Michal Postupalski

> [...]
> Ted Husted mial chyba podobny problem - tutaj moze trafisz na jakis slad
> (link sie pewnie zlamie, to posklejaj sobie):

Dzieki...ten link przerabialem juz chyba kilka razy ;-))) wygooglalem
sobie kilka setek linkow, ktore moglbyby byc pomocne. natrafilem na
sieci na posta, ktory opisuje bardzo podobny problem przy takiej samej
konfiguracji. sprobuje wylaczyc log4j'a jak radzisz i zobacze jak
aplikacja bedzie dzialac.

plastic

Michal Postupalski

On 3/17/2003 10:13 PM, Michal Postupalski wrote:

> [...]
> sobie kilka setek linkow, ktore moglbyby byc pomocne. natrafilem na
> sieci na posta, ktory opisuje bardzo podobny problem przy takiej samej

tutaj podaje ten link:
http://www.geocrawler.com/mail/msg.php3?msg_id=10293764&list=8359

z tym, ze uzywam starszej wersji struts'ow