No such transaction! pomocy!

Piotrek_20

Moja aplikacja stoi na Jbossie 4.2.1, ktora laczy sie z 3ma bazami.
Poprzednio na jbossie 4.0.5 wszystko fajnie smigało, teraz po migracji
aplikacja sie rozpada.

podejrzewam,ze winowają jest a raczej są, moje 3 em, ktorych w jednej
szczegolnej transakcji, musze uzyc.

Proces debugowania wyglada mniej wiecej tak:
----wykonuje rozne rzeczy
odpalam query na em(1)
----wykonuje rozne rzeczy
odpalam query na em(2)
---BACH!

dostaje wyjatek:
22:16:00,875 ERROR [AbstractEntityManagerImpl] Unable to mark for
rollback on PersistenceException:
java.lang.IllegalStateException:
[com.arjuna.ats.internal.jta.transaction.arjunacore.nosuchtx]
[com.arjuna.ats.internal.jta.transaction.arjunacore.nosuchtx] No such
transaction!
at
com.arjuna.ats.internal.jta.transaction.arjunacore.BaseTransaction.setRollbackOnly
(BaseTransaction.java:189)
at
com.arjuna.ats.jbossatx.BaseTransactionManagerDelegate.setRollbackOnly
(BaseTransactionManagerDelegate.java:135)

czy ktos moglby mi poradzic jak poradzic sobie z tym bledem?

uzywam Seam 2.1.0 SP1, baza to postgres i EJB 3.0