grafika w serwlecie

Marx

Ponizszy programik .jsp dziala na jdeveloperze, a na Tomcacie na Sun z
j2sdk1.4.1_01 sie wykrzacza.
Blad powoduje uzycie metod createGraphics()
Metody chcialbym uzyc w serwlecie do zrobienia obrazka
Log zalaczony na koncu naprowadzil mnie na zrodlo problemu
Ale jakiej klasy uzyc w zamiast BufferedImage?

<%@ page contentType="text/html;charset=ISO-8859-2"
import="java.awt.image.*"%>
<head>
</head>
<%
BufferedImage bi = new BufferedImage(10, 10, BufferedImage.TYPE_INT_RGB);
bi.createGraphics();
%>

java.lang.InternalError: Can't connect to X11 window server using ':0.0' as
the value of the DISPLAY variable.
at sun.awt.X11GraphicsEnvironment.initDisplay(Native Method)
at sun.awt.X11GraphicsEnvironment.<clinit>(X11GraphicsEnvironment.java:125)
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Class.java:140)
at
java.awt.GraphicsEnvironment.getLocalGraphicsEnvironment(GraphicsEnvironment
.java:62)
at java.awt.image.BufferedImage.createGraphics(BufferedImage.java:1041)

Marx

czy nikt nie generowal zadnej grafiki w serwlecie?

Marcin Sciesinski

"Marx" <mnaz...@nospam.bigfoot.com> wrote in message

> [...]
> Log zalaczony na koncu naprowadzil mnie na zrodlo problemu
> Ale jakiej klasy uzyc w zamiast BufferedImage?

Masz do wyboru, albo zainstalować iXy na tym serwerze, albo zainstalować
jakąś zaślepkę na AWT dla systemów bez trybu okienkowego (sprawdź archiwum
grupy, było już kilka razy).

Pozdrawiam,
Marcin Sciesinski

Marx

> Masz do wyboru, albo zainstalować iXy na tym serwerze, albo zainstalować
> jakąś zaślepkę na AWT dla systemów bez trybu okienkowego (sprawdź archiwum
> grupy, było już kilka razy).
ok, thx, juz dziala
pomogla druga metoda