problem z instalacją JB9Builder

tomgaz

Witam.
W czym leży problem z instalacją JBuilder9?
Mandrake 9.2. Kiedyś udało mi się zainstalować, teraz otrzymuję co
następuje:
---------------------------------
[root@localhost jb9_linux]# ./per_install.bin
Preparing to install...
tail: opcja `-1' jest przestarzała; użyj `-n 1'
Spróbuj `tail --help' dla uzyskania informacji.
./per_install.bin: line 329: [: `)' expected, found -z
WARNING! The amount of /tmp disk space required and/or available
could not be determined. The installation will be attempted anyway.
Extracting the JRE from the installer archive...
Unpacking the JRE...
Extracting the installation resources from the installer archive...
Configuring the installer for this system's environment...

Launching installer...

Invocation of this Java Application has caused an InvocationTargetException. This application will now exit. (LAX)

Stack Trace:
java.lang.NoClassDefFoundError
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Class.java:140)
at java.awt.GraphicsEnvironment.getLocalGraphicsEnvironment(GraphicsEnvironment.java:62)
at java.awt.Window.init(Window.java:224)
at java.awt.Window.<init>(Window.java:268)
at java.awt.Frame.<init>(Frame.java:398)
at java.awt.Frame.<init>(Frame.java:363)
at com.zerog.ia.installer.Main.c(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.Main.main(Unknown Source)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:39)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:324)
at com.zerog.lax.LAX.launch(Unknown Source)
at com.zerog.lax.LAX.main(Unknown Source)
GUI-
[root@localhost jb9_linux]#
Wybaczcie moje
pytania, jestem newbie :)

tom...@nospam.gazeta.pl

Przemek Kledzik

Użytkownik "tomgaz" <tom...@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Witam.
> W czym leży problem z instalacją JBuilder9?
> Mandrake 9.2. Kiedyś udało mi się zainstalować, teraz otrzymuję co
> następuje:
[.........]

> [...]
> java.lang.NoClassDefFoundError
> at java.lang.Class.forName0(Native Method)
> at java.lang.Class.forName(Class.java:140)

Dzisiaj probowalem instalowac wersje Personal na Debianie
i dostalem podobne bledy. W setup.html pisza, ze wymagany
jest Red Hat- czyzby inne linux-y nie byl obslugiwane?

Pozdrawiam

> tom...@nospam.gazeta.pl

marcin brzoza

hi,

informacje nt instalowanie JBuilder 9/X pod Debian/Mandrake mozna znalesc
na grupie: borland.public.jbuilder.linux

powodzenia
marcin

Przemek Kledzik

Uzytkownik "marcin brzoza" <mar...@yahoo.de> napisal w wiadomosci

> hi,
>
> informacje nt instalowanie JBuilder 9/X pod Debian/Mandrake mozna znalesc
> na grupie: borland.public.jbuilder.linux

Witam, dzieki

Grupy, istnieja to fakt.
Rozwiazanie niestety zdecydowanie mniej :)

Pozdrawiam

marcin brzoza

Przemek Kledzik

Uzytkownik "marcin brzoza" <mar...@yahoo.de> napisal w wiadomosci

Sporo googlowalem i na to nie trafilem:(
Problem dzieki Tobie jest rozwiazany.
Dzieki.

Pozdrawiam