połączenie z bazą danych mysql

rlewand...@gmail.com

utworzyłem baze danych mysql na yoyo.pl
otrzymałem nazwe serwera:mysql2.yoyo.pl port:3306 nazwe
bazy,użytkownika i hasło
jednak program nie może się połączyć z bazą

import java.sql.Connection;
import java.sql.DriverManager;
import java.sql.SQLException;

public class klasa {

public static void main(String args[]) {
Connection con = null;

try {
Class.forName("com.mysql.jdbc.Driver").newInstance();
con = DriverManager.getConnection("jdbc:mysql://mysql2.yoyo.pl:
3306/nazwa bazy",
"uzytkownik", "haslo");

if(!con.isClosed())
System.out.println("Successfully connected to " +
"MySQL server using TCP/IP...");

} catch(Exception e) {
System.err.println("Exception: " + e.getMessage());
} finally {
try {
if(con != null)
con.close();
} catch(SQLException e) {}
}
}
}

Błąd:
Exception: Communications link failure due to underlying exception:

** BEGIN NESTED EXCEPTION **

java.net.SocketException
MESSAGE: java.net.ConnectException: Connection refused: connect

STACKTRACE:

java.net.SocketException: java.net.ConnectException: Connection
refused: connect
at
com.mysql.jdbc.StandardSocketFactory.connect(StandardSocketFactory.java:
156)
at com.mysql.jdbc.MysqlIO.<init>(MysqlIO.java:284)
at com.mysql.jdbc.Connection.createNewIO(Connection.java:2569)
at com.mysql.jdbc.Connection.<init>(Connection.java:1485)
at
com.mysql.jdbc.NonRegisteringDriver.connect(NonRegisteringDriver.java:
266)
at java.sql.DriverManager.getConnection(Unknown Source)
at java.sql.DriverManager.getConnection(Unknown Source)
at klasa.main(klasa.java:12)

** END NESTED EXCEPTION **

Last packet sent to the server was 16 ms ago.

Leonard Milcin

rlewand...@gmail.com wrote:
> [...]

> 156)

> Last packet sent to the server was 16 ms ago.

Connection refused. Czy jesteś w stanie połączyć się z tej samej stacji
na ktorej uruchamiasz klienta? Ja też dostaję connection refused. To nie
problem z twoim programem tylko z namiarami na bazę.

Pozdrawiam,
Leonard

--
Simplicity is the ultimate sophistication.
-- Leonardo da Vinci

rlewand...@gmail.com

On 10 Maj, 15:10, Leonard Milcin <leon...@milcin.dont-spam.pl> wrote:

Chyba konto które założyłem nie obsługuje połączenia z bazą danych z
zewnątrz.
Jak należałoby poprawić program żeby łączył się z bazą danych poprzez
skrypt php ?
Czy są darmowe konta obsługujące połączenie z bazą z zewnątrz ?

"Przemysław C."

rlewand...@gmail.com pisze:

> Chyba konto które założyłem nie obsługuje połączenia z bazą danych z
> zewnątrz.

moze providera zapytac czy istenieje mozliwosc podlaczenia do bazy z
zewnatrz

> Jak należałoby poprawić program żeby łączył się z bazą danych poprzez
> skrypt php ?

tzn chcesz implementowac klienta javy ktory pobiera dane przez "bramke"
skrypt php? najprosciej to zrobic aby skrypt php serwowal odpowiedniego
xml i klientem sie do tych danych dobierac
moze webservices zobacz

Przemysław C.
pc83_at_NoSpAmErS_tlen.pl gg: 7267664
Powered by Kubuntu Feisty Fawn

rlewand...@gmail.com

On 10 Maj, 20:59, "Przemysław C." <pc83@wytnij_to_prosze.wp.pl> wrote:
> rlewandowsk...@gmail.com pisze:

Program już działa założyłem baze na db4free.net.

Do wyszukiwania informacji używam klasy Statement

Statement s = con.createStatement();
ResultSet rs = s.executeQuery("SELECT * FROM kontakty") ;

Gdy przeniose ten kod do midletu dostaje błąd:
Error preverifying class klasa VERIFIER ERROR klasa.startApp()V:
Cannot find class java/sql/Statement
mam dołączone biblioteki JRE i Connector/J

Brzezi

nie, 11 maj 2008 o 22:02 GMT, rlewand...@gmail.com napisał(a):

> Gdy przeniose ten kod do midletu dostaje błąd:
> Error preverifying class klasa VERIFIER ERROR klasa.startApp()V:
> Cannot find class java/sql/Statement
> mam dołączone biblioteki JRE i Connector/J

w J2ME nie ma sql

Pozdrawiam
Brzezi
--
[ E-mail: brz...@enter.net.pl ][ Wpisz cat vmlinuz > /dev/audio, aby ]
[ Ekg: #3781111 ][ us\xB3ysze\xE6 g\xB3os Boga. ]