sprawdzanie socketa

Skip to the first unread message

Jarek Krochmalski

21 Feb 2001, 07:20:2921/02/2001
jak sprawdzic, czy socket jest zamkniety aby uniknac takich byczkow:

java.net.SocketException: socket closed
at java.net.PlainDatagramSocketImpl.receive(Native Method)
at java.net.DatagramSocket.receive(DatagramSocket.java:392)
at ServerThreadDGP.Odbierz(ServerThreadDGP.java:91)
at ServerThreadDGP.run(ServerThreadDGP.java:54)

wywala mi sie tak pod Linuxem a pod Winda chodzi bez problemu.

Rafal Smyka

21 Feb 2001, 09:05:3621/02/2001
"Jarek Krochmalski" <ja...@pegaz.bptnet.pl> wrote in message

> [...]
> at ServerThreadDGP.Odbierz(ServerThreadDGP.java:91)
> at ServerThreadDGP.run(ServerThreadDGP.java:54)

try ... catch ?
Rafal

Jarek Krochmalski

22 Feb 2001, 02:59:0522/02/2001
no wiem ze try & catch :) ale szukam reczej czegos w stylu Socket.isOpen
JK

Użytkownik "Rafal Smyka" <r...@img.com.pl> napisał w wiadomości

Lambach Bartosz

22 Feb 2001, 05:27:2722/02/2001