Dziwny problem z XPath w dom4j

Cartman

Czesc Wam

mam taka dziwna sprawe. Uzywam dom4j zeby odczytac zawrtosc pliku xml. Mimo
ze dom4j chwali sie swoja obsluga XPath'a to jak uzyje komendy
Document doc = ...
doc.selectNodes(...)
to kompilator uprzejmie informuje mnie o takim o to bledzie:
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError:
org/jaxen/JaxenException
at org.dom4j.DocumentFactory.createXPath(DocumentFactory.java:196)
at org.dom4j.tree.AbstractNode.createXPath(AbstractNode.java:205)
at org.dom4j.tree.AbstractNode.selectNodes(AbstractNode.java:161)
[...]

hmmm czyzby nie mogl znalezc klasy? O co chodzi? No i najwazniejsze jak to
naprawic bo nie chce mi sie tera ogarniac JDOM'a

z gory thx

az

Widocznie potrzebuje jaxen-a
http://jaxen.org/releases.html