SJSAS PE 8 + zewnetrzny jar

syll...@wp.pl

Witam,

Pisze aplikacje oparta o EJB pod serwer Suna. Czy ktos moze mi napisac jak
dodac zewnetrzny jar do aplikacji klienckiej?

Chodzi mi dokjladnie o to, zeby moje klasy z aplikacji klienckiej opartej o
Swing mialy po stronie klienta dostep do bibliotek JFreeChart. Pragne zaznaczyc
iz nie chce umieszczac tych bibliotek po stronie serwera.

Wszystko sie "deplojuje" ale podczas uruchamiania aplikacji wyrzucany jest
wyjatek:

2005-09-05 19:32:28 com.sun.enterprise.appclient.Main <init>
WARNING: ACC003: Application threw an exception.
java.lang.ClassNotFoundException:
at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:199
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Me
at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:289)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:235)
at com.sun.enterprise.appclient.Main.<init>(Main.java:37
at com.sun.enterprise.appclient.Main.main(Main.java:92)

Prawdopodobnie chodzi o przyznanie przywilejow. Licze na pomoc doswiadczonych
forumowiczow.

Pozdrawiam

Mariusz

Mariusz

To jednak byl problem zwiazany z classpath. Ustawilem w appclient.bat sciezke
dostepu do bibliotek JFreeChart. Teraz sa one przechowywane poza jarem
aplikacji klienckiej, ale wciaz po stronie klienta.

Pozdrawiam Forumowiczow