3 klasy i ich obiekty

Samos

Witam. Mam taki proble mz którym walcze kilka h i poradzic sobie
niemoge. Mam taki kod(wersja skrócona)

import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.*;

class OknoDodaj extends JFrame
{
public OknoDodaj()
{

}
}

class Listener_Dodaj
{
String osoba;

ActionListener dodaj = new ActionListener()
{
public void actionPerformed(ActionEvent zdarzenie)
{
}
};
}

class RamkaDodaj extends JFrame
{
Container zawartoscOknoDodaj;

public RamkaDodaj()
{
}
}

Problem polega na tym, że niepotrafie stworzyć obiektów dla tych klas.
Chciałbym uzyskac taki efekt, aby klasa

RamkaDodaj widziała klase OknoDodaj
OknoDodaj widziała klase Listenery_Dodaj
Listenery_Dodaj widziała klasy OknoDodaj i RamkaDodaj;

Próbowałem to zrobic

OknoDodaj oknododaj = new OknoDodaj(); (i tak dla wszystkich obiektów).
Kompilowało sie ale po uruchomieniu wysypywao sie sporo komunikatów.

run:
Exception in thread "main" java.lang.StackOverflowError
at sun.awt.Win32GraphicsConfig.getBounds(Native Method)
at
sun.awt.Win32GraphicsConfig.getBounds(Win32GraphicsConfig.java:295)
at java.awt.Window.init(Window.java:284)
at java.awt.Window.<init>(Window.java:318)
at java.awt.Frame.<init>(Frame.java:419)
i tu zkilkadziesiat linijek

próbowałem tez np. w klasie OknoDodaj

Listenery_Dodaj listenery_dodaj;

public oknoDodaj(Listenery_Dodaj listenery_dodaj)
{
this.listenery_dodaj = listenery_dodaj;
}

tylko potem chcac stworzyc obiekt klasy OknoDodaj w klasie RamkDodaj kodem

OknoDodaj oknododaj = new OknoDodaj(???);

i w miejce ??? trzeba podac jakies argumenty, ale nie wiem za bardzo
jakie, bo konstruktor OknoDodaj jako parametr ma Listenera a klasa
RamkaDodaj obiektów Listenery_Dodaj widziec nie musi.

Jak widzicie próbowałem na różne sposoby. Możecie mi pomóc i powiedziec
jak mam osiągnąć swój cel?