Tomcat Windows i reloadable="true"

Rafał

Na linuksie mam ustawionego tak JBuilder ze pliki z servletami mi kompiluje
i od razu umieszcze na serverze Tomcat.
W server.xml mam wpisane
<DefaultContext reloadable="true" />
wiec po odswierzeniu przegladarki wszystko jest ok widze nowe zmiany po
przekompilowaniu

Nie jest tak jednak w Tomcacie dla windows
Ustawilem go dokladnie tak samo jak pod linuksem i nie dziala.
Za kazdym razem musze restartowac tomcata aby zobaczyc zmiany.

W czym moze byc problem ?
Dzieki za wszelka pomoc
Pozdrawiam
Rafal

Michal Sitkowski

Rafał wrote:
> Na linuksie mam ustawionego tak JBuilder ze pliki z servletami mi kompiluje

> Dzieki za wszelka pomoc
> Pozdrawiam
> Rafal

Czesc,

Sprobuj ustawic reloadable=true na kontekscie ktory odpowiada Twojej
aplikacji. Moze to pomoze.

MIchal.

--
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

Rafał

W kontekscie aplikacji tez mam tak ustawione :(
Pracujesz na takiej konfiguracji tzn. Windows+Tomcat+JBuilder ?

Dzieła ci "rekompilacja" bez restartu servera ???
R.

Rafał

Po nadgraniu pliku na serverze Tomcata i odswierzeniu strony pojawia sie
komunikat:

type Exception report

message

description The server encountered an internal error () that prevented it
from fulfilling this request.

exception
javax.servlet.ServletException: Wrapper cannot find servlet class
rafal1.Strona1 or a class it depends on
at
org.apache.catalina.core.StandardWrapper.loadServlet(StandardWrapper.java:89
1)

Michal Sitkowski

Rafał wrote:
> W kontekscie aplikacji tez mam tak ustawione :(
> Pracujesz na takiej konfiguracji tzn. Windows+Tomcat+JBuilder ?

Tak, ale zamiast JBuildera Gel.

> Dzieła ci "rekompilacja" bez restartu servera ???

Spróbuj skompilowac jakas klase "z palca" (w lini komend) a nie z
JBuildera.

<m/>

Rafał

Juz chyba wiem w czym jest problem
Tomcat przy starcie tworzy sobie w katalogu
Web-inf katalog dependency cache
jest w nim plik z nazwa *.dependency
to jest jakis cache, jak dokonam jakichkolwiek zmian w Clasach to juz mu cos
nie gra i sie wywala
z lini komend tez kompilowalem i to samo
cos po stronie tomcata nie gra

rafal

Michal Sitkowski

Rafał wrote:
> Juz chyba wiem w czym jest problem
[cut]

> cos po stronie tomcata nie gra

Wydaje mi sie ze to nie tomcat ten katalog tworzy. Ktora wersję tomcata
uzywasz ?

<m/>

--
http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

Rafał

4.1.26
Fakt Tomcat nie tworzy tego , to jbuilder..

w Server.xml mam tak

. .. . .
<!-- Define the default virtual host -->
<Host name="localhost" debug="0" appBase="webapps"
unpackWARs="true" autoDeploy="true">

<DefaultContext reloadable="true" />

<!-- Normally, users must authenticate themselves to each web app
individually. Uncomment the following entry if you would like

. . . ..

moze cos tam jeszcze trzeba wpisac

Michal Sitkowski

Rafał wrote:

> Web-inf katalog dependency cache

WEB-INF.

--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
Uzytkownik/haslo: ppp/ppp

Michal Sitkowski

Rafał wrote:

> 4.1.26
> Fakt Tomcat nie tworzy tego , to jbuilder..

Sprobuj przeniesc linię
> <DefaultContext reloadable="true" />
pomiędzy </Context> i </Host>

<m/>

--
Wyslano przez news.atcom.net.pl
ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

Rafał

Nadal nic to nie pomogło
Wyglada to tak jakby on wogóle nie widział tego parametru
<DefaultContext reloadable="true" />

ide sprobowac na innym kompie :(

Użytkownik "Michal Sitkowski" <mich...@2p.pl> napisał w wiadomości

Rafał

Probowalem na innym kompie z Tomcatema 5.0 i tez nic :(
No nic pozstaje chyba tylko Linux :(

Rafal