RMI i policy

1 view

Jacek Dabrowski

proboje odpalic prosty program z uzyciem RMI i napotykam nastepujacy
problem:
(platforma: winXP)

1. odpalam rmiregistry
2. proboje odpalic serwer komenda:
java -Djava.rmi.server.codebase=file://d:\pprr\rmi -Djava.security.policy=d
:\pprr\rmi\policy.txt Serwer

policy.txt:
grant {
// Allow everything for now
permission java.security.AllPermission;
};

ale dostaje exception:
Exception in thread "main" java.security.AccessControlException: access
denied (
java.io.FilePermission \pprr\rmi read)
at
java.security.AccessControlContext.checkPermission(AccessControlConte
xt.java:270)
at
java.security.AccessController.checkPermission(AccessController.java:
401)
at
java.lang.SecurityManager.checkPermission(SecurityManager.java:542)

z tego co zauwazylem ten plik policy.txt nie jest nawet odczytywany - znaczy
moze go nie byc, albo moze byc z bledami - to nie powoduje zadnych
komunikatow o bledach.

jakies rady?

Jacek

Marcin Cenkier

Jacek Dabrowski wrote:
> 2. proboje odpalic serwer komenda:
> java -Djava.rmi.server.codebase=file://d:\pprr\rmi -Djava.security.policy=d
> :\pprr\rmi\policy.txt Serwer

Ja używam bacika, wiem, że miałem problemy i chyba wynikały ze złego
określenia ścieżek (zwróć uwać na wszystkie slash'e i backslash'e). Oto
kawałek:

set CODEBASE=F:\java\devel.01.10.23c\rmi_home\src\
set POLICY_FILE=policy.txt

java -Djavax.net.debug=ssl:handshake:trustmanager
-Djava.rmi.server.codebase=file:/%CODEBASE%
-Djava.security.policy=%POLICY_FILE% -classpath . client.rmi.RmiApp

--
Greetings, [mail to mcenkier at poczta fm]
Marcin Cenkier "Let's assume that there's only one truth."

Jacek Dabrowski

dzieki, pomoglo

katalog ma byc okreslony
-Djava.rmi.server.codebase=file:/X:\aaaa\bbbb\

Jacek