[SWT] Da rade na 95?

Ja

Przede wszystkim wielkie dzieki ludziom ktorzy stworzyli SWT, chyle czola...
ale...
proba uruchomienia programu korzystajacego z SWT na windowsie 95 konczy sie
nastepujaco:
Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError:
D:\ZAMOWIENIA\program\swt-win32-2130.dll: Urz?dzenie pod??czone do komputera
nie dzia?a
at java.lang.ClassLoader$NativeLibrary.load(Native Method)
at java.lang.ClassLoader.loadLibrary0(ClassLoader.java:1480)
at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(ClassLoader.java:1404)
at java.lang.Runtime.loadLibrary0(Runtime.java:772)
at java.lang.System.loadLibrary(System.java:832)
at org.eclipse.swt.internal.Library.loadLibrary(Library.java:104)
at org.eclipse.swt.internal.win32.OS.<clinit>(OS.java:42)
itd...

Da rade cos z tym zrobic?
pozdrawiam
kopper
--
//----------------------------
// pisac: kop...@szkrab.net.pl

Adam Kiezun

moim zdaniem da rade

a ten blad

> Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError:

http://dev.eclipse.org/viewcvs/index.cgi/~checkout~/platform-swt-home/faq.html#m
issingdll

cheers
a.
--
eclipse.org

Ja

> a ten blad

http://dev.eclipse.org/viewcvs/index.cgi/~checkout~/platform-swt-home/faq.ht
ml#m
> issingdll
raczej nie... powyzszy adres to wyjasnienie "no swt-win32-2034 in
java.library.path.". sciezke do tego dll'a mam ustawiana dobrze... moim
zdaniem ta biblioteka wywoluje 'cos' czego w windowsie 95 nie ma
pozdrawiam
kopper

Adam Kiezun

kto wie, moze tak byc

ale moim zdaniem ten blad oznacza, ze dll jest nieznaleziony,
bo blad rzucany jest w momecie ladowania klasy OS, przed jakimkolwiek odwolaniem
do systemu

sprawdz ponownie uzywajac parametry -Djava.library.path={sciezka do katalogu z
dllem}

a.
--
eclipse.org

JBO

Bardzo prosze i informacje czy udalo Ci sie uruchomic pod 95.
pozdrawiam
-jbo

"Ja" <kop...@box43.gnet.pl> wrote in message

JBO

Podejrzewam ze problem lezy w dlugiej nazwie sciezki (nie dos - owata)