eclipse, nie uruchamia sie

Artek Siara

mam j2sdk1.4.2_06 i Eclipse
mam takie dwa błędy, przypuszczam, że trzeba jakoś ustawić classpath, ale
kombinuje i mi nie dziala, co zrobić ?
z gorzy dzieki, pozdrawiam:)

!ENTRY org.eclipse.osgi kwi 01, 2005 23:04:42.15
!MESSAGE Error registering XML parser services.
!STACK 0
java.lang.ClassNotFoundException: javax.xml.parsers.SAXParserFactory
at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at org.eclipse.core.launcher.Main.main(Main.java:688)
!ENTRY org.eclipse.osgi kwi 01, 2005 23:04:42.78
!MESSAGE Startup error
!STACK 1
java.lang.NoClassDefFoundError: org/xml/sax/helpers/DefaultHandler
at java.lang.ClassLoader.defineClass0(Native Method)
at java.lang.ClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at java.security.SecureClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at org.eclipse.core.launcher.Main.main(Main.java:688)

!ENTRY org.eclipse.osgi kwi 01, 2005 23:04:42.93
!MESSAGE Bundle
initial@reference:file:c:/programy/eclipse/plugins/org.eclipse.core.runtime_
3.0.1/ [1] was not resolved.

artur

Mam dokładnie to samo. Stało sie to po zainstalowaniu update
do windows XP.

Nie wiem jak to naprawic, tak żeby mozna uruchamiać przez
eclipse.exe, ale mozesz uruchomic eclipsa przez startup.jar,
wtedy odpali.

pozdrawiam
artur

Piotrek

> mam j2sdk1.4.2_06 i Eclipse
> mam takie dwa błędy, przypuszczam, że trzeba jakoś ustawić classpath, ale
> kombinuje i mi nie

Zaden CLASSPATH, masz zle ustawiony PATH. Najpierw system znajduje Ci JRE ktore
pewnie zainstalowales w Program Files a dopiero potem JDK. Sprawdz co wypisuje
na konsolce java -version, pewnie bedzie to wersja JRE.
Zmien kolejnosc w PATH tak zeby JDK bylo pierwsze.

Piotrek.

Artek Siara

> [...]
wypisuje
> na konsolce java -version, pewnie bedzie to wersja JRE.
> Zmien kolejnosc w PATH tak zeby JDK bylo pierwsze.
dzieki wielkie,pomoglo