MS Access

agadWY...@seznam.cz

Najprostszy mozliwy program niestety nie dziala.

import java.sql.*;

import sun.jdbc.odbc.JdbcOdbcDriver;

public class SQL {

public static void main(String[] args) throws Exception{
new JdbcOdbcDriver();
Connection conn=DriverManager.getConnection
("jdcb:odcb:vizes");
}
}

Po wykonaniu dostaje komunikat:
Exception in thread "main" java.sql.SQLException: No suitable driver
at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:545)
at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:193)
at SQL.main(SQL.java:23)

Czy moglby mi ktos wyjasnic, co robie zle?
Pozdrawiam
Agata

Jarosław Szczepankiewicz

moze dysortografie masz ;) bo ja widze tam jdcb:odcb

sinOptic

No jak pisze, nie masz odpowiedniego sterownika. Sprobuj tu :
http://www.aveconnect.com/jdbc-driver-MS-Access.htm
lub:
http://www.jadozoom.com/en_home.shtml

agadWY...@seznam.cz

> moze dysortografie masz ;)  bo ja widze tam jdcb:odcb

Dziekuje i przepraszam, ze zawracalam glowe

Agad