Enterprise Architect 7.0 API, problem z zależnościami typu UseCase

doddy

Cześć,

Chciałem między dwoma elementami typu Class utworzyć zależność typu
UseCase. Wiele przykładów znalezionych na google poprostu nie chce mi
działać.
Kod prosty:

Repository r = new Repository();
r.OpenFile("c:/tmp/sample.eap");

Package model = (Package) r.GetModels().GetAt((short) 0);

Element e1 = model.GetElements().AddNew("cos1", "Class");
Element e2 = model.GetElements().AddNew("cos2", "Class");

model.Update();

Connector addNew = e1.GetConnectors().AddNew("moj usecase",
"UseCase");
addNew.SetSupplierID(e2.GetElementID());
addNew.Update();
e1.Refresh();

Klasy tworzą mi się normalnie, jednak przy zależności typu
"UseCase" (inne: Dependency, Association działają) wyrzuca mi błąd:
Exception in thread "main" java.lang.Exception: I
at org.sparx.Connector.comUpdate(Native Method)
at org.sparx.Connector.Update(Connector.java:538)
at sample.package.Test.main(Test.java:30) <-- linia addNew.Update();

Jestem w kropce, google milczą, Javadoc'ów nie ma.. dokumentacja EA
7.0 uboga. Debug nic nie pokazuje, ponieważ API korzysta z
natywnej .DLL ki :(

Czy ktoś może spotkał się z takim problemem?

Pozdrawiam.