[Eclipse, RCP] Pytanie o missing bundles

Dominik Piekarczyk

Cześć wszystkim, pierwszy raz się tutaj pojawiam, ale na pewno nie
ostatni. I mam nadzieję, że z czasem to ja będę pomagał innym :)

Mam kłopot, z którym nie potrafię sobie w cywilizowany sposób poradzić:

Prosta aplikacja RCP:
W zakładce Dependencies w plugin.xml linkuję potrzebne mi plug-iny,
wszystko dobrze dopóki nie próbuję uruchomić aplikacji.
Wtedy mam następujący błąd:

(może nie będę Was katował stack trace'em ;))

Error 2006-01-24 15:18:59.062 Bundle initial@reference:file:C:/Documents
and Settings/Administrator/workspace2/com.massolit.client/ [17] was not
resolved.
OK Missing required bundle org.eclipse.ui.intro_0.0.0.
OK Missing required bundle org.eclipse.ui.forms_0.0.0.

Szczególnie te zera mnie dziwią, oczywiście te pluginy są w nieco wyższej
wersji :)

(aaa, jednak zmieniłem zdanie, bo tutaj jest coś dziwnego) :

Error 2006-01-24 15:18:59.046 Application error
java.lang.RuntimeException: Application "com.massolit.client.application"
could not be found in the registry. The applications available are: <NONE>.
at
org.eclipse.core.internal.runtime.PlatformActivator$1.run(PlatformActivator.java:99)
at
org.eclipse.core.runtime.internal.adaptor.EclipseAppLauncher.runApplication(EclipseAppLauncher.java:92)
at
org.eclipse.core.runtime.internal.adaptor.EclipseAppLauncher.start(EclipseAppLauncher.java:68)
at
org.eclipse.core.runtime.adaptor.EclipseStarter.run(EclipseStarter.java:379)
at
org.eclipse.core.runtime.adaptor.EclipseStarter.run(EclipseStarter.java:177)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
at org.eclipse.core.launcher.Main.invokeFramework(Main.java:338)
at org.eclipse.core.launcher.Main.basicRun(Main.java:282)
at org.eclipse.core.launcher.Main.run(Main.java:977)
at org.eclipse.core.launcher.Main.main(Main.java:952)

Kiedy przeniosłem się z projektami na inny komputer i zainstalowałem je na
takim samym Eclipse - wszystko zadziałało bezbłędnie - więc ustawiona
aplikacja była prawidłowa. Najwyraźniej jakieś błędne ustawienia zapisują
się cache'u Eclipse, ale nie wiem jak je elegancko zrestartować -
kombinuję jedynie z czyszczeniem katalogów eclipse/configuration
(pozostawiając config.ini) i workspace/.metadata.

pozdrawiam,
Dominik (kornisław)

HArold

Dominik Piekarczyk wrote::

> [...]
> zrestartować - kombinuję jedynie z czyszczeniem katalogów
> eclipse/configuration (pozostawiając config.ini) i workspace/.metadata.
Dominik,
nie wiem czy próbowałeś, ale może to Ci pomoże:

---
Cleaning Cached Plugin Information
The recommended practice is to start Eclipse with the -clean option:
eclipse -clean
---

pozdrawiam
HArold

Dominik Piekarczyk

Cześć, no niestety to nie pomogło. Na tym pierwszym komputerze, z którego
kopiowałem projekty nadal pojawiają się te błędy. Specjalnie nie kasuję
ręcznie wspomnianych katalogów, bo chciałbym dojść do tego w czym tkwi
(najpewniej mój) błąd. A obawiam się, że ten problem będzie się powtarzał.

Macie jakieś inne pomysły?

Pozdrawiam,

Dominik (kornisław)

Paweł Walczak

Dominik Piekarczyk napisał(a):
> Macie jakieś inne pomysły?

Run -> Run... -> Zakładka 'Plugins' -> Przycisk 'Add required plugins'.

- pw

Dominik Piekarczyk

> Run -> Run... -> Zakładka 'Plugins' -> Przycisk 'Add required plugins'.
>
> - pw

Rewelacja!! Właśnie w tym była rzecz :)

Dzięki serdeczne i pozdrawiam,
Dominik (kornisław)