blad drivera jdbc

vieviur

Mam maly problem dotyczacy drivera jdbc.
Pracuje na Win2000 i mam posadzonego PostgreSQL'a.
Do tego serwer Resin 1.2.2 i JDK1.2.2.
Chcialem uruchomic u siebie pewien serwis napisany w jsp
i w pewnym momencie wyskakuje mi komunikat:

java.sql.SQLException: No suitable driver
at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:477)
at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:137)

i jeszcze kilka linijek typu 'at ...'.

Troche nie bardzo sie znam na jsp, a chcialem tylko zobaczyc
strukture tego serwisu. Czy ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic.
Z gory wielkie dzieki.
vieviur

Incasmin

W tej konfiguracji sie nie bawilem ale mialem dokladnie ten sam problem gdy:
probowlame gadac z Oraclem a w PATH czy w CLASSPATH nie mialem ustawionej
sciezki do
drivera ktory obslugiwal ORacle'a.
Najprawdopodobniej gdzies w ustawieniach do JSP musisz dodac sciezke do
drivera ( do Oracle'a bylo to cos w
stylu classes111.zip - czyli byc moze dodanie tego do CLASSPATH powinno
zalatwic sprawe)

Niestety nie wiem co to powinien byc za plik.

Powodzenia,
Incasmin

Użytkownik vieviur <mpo...@poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9862fm$l30$1...@news.tpi.pl...