jdbc - co sie dzieje?

zuczek

Dopiero ucze sie Javy, znalazlem pare przykladow jak laczyc sie z baza
danych (konkretnie mysql) za pomoca jdbc, i mam maly problem:
tzn. po dopaleniu przykladowego programu ktory zestawia polaczenia z baza,
pobiera wyniki jakiegos prosciutkiego selecta i wyswietla wybrane pola na
ekranie, dostaje dla pierwszego wiersza komunikaty o jakis dziwnych bledach,
o ktorych nie ma slowa w dokumentacji do drivera jdbc. Mianowicie wypisuje
mi bydlak cos takiego :

AppAccelerator(tm) 1.2.010 for Java (JDK 1.2), x86 version.
Copyright (c) 1997-1999 Inprise Corporation. All Rights Reserved.
JIT compiler: (method
execSQL(Ljava/lang/String;ILcom/mysql/jdbc/Buffer;IZZLjava
/lang/String;)Lcom/mysql/jdbc/ResultSet; of class com/mysql/jdbc/Connection)
Stack height cannot be determined statically.
Recompile Connection.java with a newer compiler.
JIT compiler: (method executeQuery(Ljava/lang/String;)Ljava/sql/ResultSet;
of cl
ass com/mysql/jdbc/Statement)
Stack height cannot be determined statically.
Recompile Statement.java with a newer compiler.
Nazwa: 7839, Numer: JIT compiler: (method findColumn(Ljava/lang/String;)I of
cla
ss com/mysql/jdbc/ResultSet)
Stack height cannot be determined statically.
Recompile ResultSet.java with a newer compiler.
KING5000
Nazwa: 7698, Numer: BLAKE2850
Nazwa: 7782, Numer: CLARK2850
Nazwa: 7566, Numer: JONES2975
Nazwa: 7654, Numer: MARTIN1250

I teraz pytanie, co moze byc tego przyczyna? Bo chyba nie jest to normalna
sytuacja?
Za wszystkie sugestie z gory dziekuje.
Pozdrawiam,

zuczek

Leszek KUBRAK

On Sat, 26 Apr 2003 10:44:07 +0200, zuczek wrote:

> [...]
> Stack height cannot be determined statically.
> Recompile Connection.java with a newer compiler.

Przecież napisał wyraźnie o co chodzi. Używasz mało "świeżej" Javy, a podejrzewam
że masz w miarę aktualną wersję JDBC. Musisz użyć minimu 1.3.

Leszek KUBRAK <in...@infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.lang.java

zuczek

> [...]
podejrzewam
> że masz w miarę aktualną wersję JDBC. Musisz użyć minimu 1.3.

wielkie dzieki, zaladowalem 1.4 , pomoglo w tym konkretnym przypadq, ale:
w przypadq utworzenia nowej klasu i proby jej kompilacji, otrzymuje
komunikat
"...class file has wrong version 48.0"
co to z kolei znaczy, i co mozna z tym zrobic?
Jest tak dla wszystkich innych klas, ktore wczesniej sie kompilowaly
bezproblemowo...

pozdrawiam,
zuczek

Leszek KUBRAK

On Sat, 26 Apr 2003 16:54:36 +0200, zuczek wrote:

> [...]

>co to z kolei znaczy, i co mozna z tym zrobic?
>Jest tak dla wszystkich innych klas, ktore wczesniej sie kompilowaly

Tym razem już nie pomogę, pierwszy raz spotykam się z takim komunikatem.
Używasz jakiegoś środowiska, czy kompilujesz z "palca" ?

zuczek

> Tym razem już nie pomogę, pierwszy raz spotykam się z takim komunikatem.
> Używasz jakiegoś środowiska, czy kompilujesz z "palca" ?

> [...]
Uzywam Jbuilder'a 3...
pozdrawiam
zuczek

Marcin

"zuczek" <zuczekm...@poczta.onet.pl> wrote in message

> Uzywam Jbuilder'a 3...

Sciagnij lepiej Jbuilder'a 8 :)
Personal jest za friko :)

Pozdrawiam

Marcin

Leszek KUBRAK

On Sat, 26 Apr 2003 19:19:03 +0200, zuczek wrote:

>Uzywam Jbuilder'a 3...
>pozdrawiam
>zuczek

Tego cudaka nie używałem, ale komunikat o złej wersji zbioru pachnie mi jego
prywatnym komunikatem. Być może JB 3 jest za stary do Javy 1.4.

zuczek

> [...]
jego
> prywatnym komunikatem. Być może JB 3 jest za stary do Javy 1.4.

Sciagnalem osemke i dziala jak zloto.
Jeszcze raz dzieki,

zuczek

kapitan

witam

> Tym razem już nie pomogę, pierwszy raz spotykam się z takim komunikatem.
> Używasz jakiegoś środowiska, czy kompilujesz z "palca" ?

widac ze klasa jest skompilowana do postaci .class za pomoca javy 1.4, a
odpalana wczesnijesza wersja virtualnej maszyny. moge to osiagnac w
miare prosto tak:

$ jikes -target 1.4 XXX.java

$ java XXX
Exception in thread "main" java.lang.UnsupportedClassVersionError: XXX
(Unsupported major.minor version 48.0)
at java.lang.ClassLoader.defineClass0(Native Method)

$ java -version
java version "1.3.1_06"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.3.1_06-b01)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.3.1_06-b01, mixed mode)

kapitan