Problem ze SwingWorker SwingUtilities

Quentino

Witam

Problem polega na tym, że jak próbuję użyć
SwingUtilities.invokeAndWait(ct),
przy czym ct jest klasą implementującą interfejs Runnable i tworzącą
obiekt JOptionPane.showOptionDialog wyrzuca mi wyjątek:

exception in thread "AWT-EventQueue-0" java.lang.Error: Cannot call
invokeAndWait from the event dispatcher thread
at java.awt.EventQueue.invokeAndWait(Unknown Source)
at javax.swing.SwingUtilities.invokeAndWait(Unknown Source)...

Proces, który chcę zatrzymać na czas wyświetlenia okna dialogowego
jest zbudowany jako klasa dziedzicząca ze SwingWorker.

Przeszukiwałem różne fora i nie znalazłem odpowiedzi dlaczego tak
jest, może ktoś się domyśla chociaż jaki błąd popełniam (może ktoś
kiedyś miał podobny problem) i mi coś podpowie

pozdrawiam

Brzezi

Pn, 10 gru 2007 o 23:17 GMT, Quentino napisał(a):

> exception in thread "AWT-EventQueue-0" java.lang.Error: Cannot call

^^^^^^^^^^^

> invokeAndWait from the event dispatcher thread

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]

> jest, może ktoś się domyśla chociaż jaki błąd popełniam (może ktoś
> kiedyś miał podobny problem) i mi coś podpowie

A czytasz w ogole bledy jakie dostajesz? jest tam jednoznacznie napisane
dlaczego to Ci nie dziala.

"event dispatcher thread" jest to watek zdarzen GUI, czyli np. gdy klikasz w
przycisk i uruchamiany jest listener...

Pozdrawiam
Brzezi
--