Nie idzie niczego uruchomic -> IE

Neo[EZN]

Ponoć problem bardzo częsty - ot, nie można uruchomić apletu pod
przeglądarką. W Eclipsie, w którym "kreuję" sobie aplet wszystko działa
dobrze.

http://hydral.com.pl/neo/java/abc.htm
(działa to komuś?)

Dodatkowo - aplety, które są na różnych stronach działają bez problemu - no
chyba, że są mojego autorstwa jak ten powyżej.

- błędy:
java.lang.ClassCastException
at sun.applet.AppletPanel.createApplet(Unknown Source)
at sun.plugin.AppletViewer.createApplet(Unknown Source)
at sun.applet.AppletPanel.runLoader(Unknown Source)
at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Wyglada to tak, jakby w ogole nie bylo dostepu do tych klas.
W applecie niczego prawie nie ma - jest tylko System.out.println("Dziala?");

BTW - czy otwieranie okna ze strona WWW:
getAppletContext().showDocument(jakis_url);
dziala komus tylko w "podgladzie" edytora? czy moze otwieranie nowego okna
jest dostepne tylko dla apletu uruchomionego w przegladarce? Bawilem sie tym
showDocument i tylko bledy "nullpolintery" wyskakiwaly.

Moja Java:
java.version = 1.4.2_03
java.vm.name = Java HotSpot(TM) Client VM
java.vm.specification.vendor = Sun Microsystems Inc.

Czy to jest wina Eclipse???

1. Poszukaj w googlu
- szukałem w googlu od godziny 0:30 do teraz, przejrzałem kilkadziesiąt
stron z odpowiedziami i niczego konkretnego nie znalazłem - znalazłem linka
do strony microsoftu na której było napisane, że można spróbować przeszukać
rejestr i pozmieniać odnosniki do Javy - niby wszystko zgadza sie
2. HTMLConvert - napisali ze jest wbudowany w wersje Javy, ktora kilka dni
temu sciagalem.
3. Panel sterowania - panel Javy, wlaczone - wybrana biblioteka 1.4.2,
wlaczona obsluga IE

Info z konsoli:
java.class.path = D:\PROGRA~1\Java\J2RE14~1.2_0\classes
java.endorsed.dirs = D:\PROGRA~1\Java\J2RE14~1.2_0\lib\endorsed
java.ext.dirs = D:\PROGRA~1\Java\J2RE14~1.2_0\lib\ext
java.home = D:\PROGRA~1\Java\J2RE14~1.2_0
java.library.path = D:\Program Files\Internet
Explorer;.;D:\XP_INS\System32;D:\XP_INS;D:\Programy\Tcl\bin;D:\Program
Files\Borland\Delphi7\Bin;D:\Program
Files\Borland\Delphi7\Projects\Bpl\;D:\XP_INS\system32;D:\XP_INS;D:\XP_INS\S
ystem32\Wbem
java.protocol.handler.pkgs = sun.plugin.net.protocol|sun.plugin.net.protocol
javaplugin.jre.path = D:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03
javaplugin.jre.type = JRE
javaplugin.jre.version = 1.4.2_03
javaplugin.maxHeapSize = 96m

Nie mam juz pomyslow...
--
wroclaw.dolny.slask.pl - Wrocław na fotografii

Neo[EZN]

Wygląda na to, że wszystko "rozwala" plik instalacyjny Javy -
j2re-1_4_2_03-windows-i586-p.exe
W Windowsie 98 aplety ladowaly sie bez problemu do czasu kiedy tego nie
zainstalowalem...

W.

Neo[EZN] wrote:
> [...]
>
> Dodatkowo - aplety, które są na różnych stronach działają bez problemu - no
> chyba, że są mojego autorstwa jak ten powyżej.

public class Cde {
}

Jesteś pewien, że to jest applet?

W.

Neo[EZN]

Użytkownik "W." <wlo...@acn.waw.pl> napisał w wiadomości

> }
>
> Jesteś pewien, że to jest applet?

To zdanie sprawiło, że oszczędzone mi zostało następnych kilka godzin,
spędzonych na poszukiwanie błędu... Dziękuję!!!