Applet+jdbc

Mariusz Twardowicz

Witam
Mój problem polega na tym że, nie wiem dokońca jak to jest z tymi
zabezpieczeniami Appletów. Stworzyłem sobie aplikacyjke która coś tam
ciągnie z bazy. Potem dodałem sobie applet który odpala tą aplikacyjkę, no
ale to już nie działa, czemu?

Opening db connection

Exception occurred during event dispatching:

java.security.AccessControlException: access denied
(java.net.SocketPermission jakiś(ip_adres).jakiś(port) connect,resolve)
at java.security.AccessControlContext.checkPermission(Unknown Source)
at java.security.AccessController.checkPermission(Unknown Source)
at java.lang.SecurityManager.checkPermission(Unknown Source)
at java.lang.SecurityManager.checkConnect(Unknown Source)
at java.net.Socket.<init>(Unknown Source)
at java.net.Socket.<init>(Unknown Source)
at oracle.net.nt.TcpNTAdapter.connect(TcpNTAdapter.java)

Marcin Sciesinski

No bo jak latwo sie domyslic twoja aplikacja laczy sie do bazy, a ta baza
nie jest DOKLADNIE pod tym samym adresem jak serwer, z ktorego zostal
pobrany aplet.

Niestety nie "naprawisz" tego uzywajac tylko appletu.

Marcin Sciesinski

"Mariusz Twardowicz" <mar...@ddc.daewoo.com.pl> wrote in message