RMI i wait()

ppp

metoda zdalnie wywoływana z aplikacji klienta ma czekać na obiekcie
String na obiekcie serwera. Tylko w momencie wywołania metody u
klienta, wyrzuca wyjątek. Coś takiego:

java.lang.IllegalMonitorStateException
at java.lang.Object.wait(Native Method)
(i wiele wiele innych)

Czy to oznacza, że nie mogę wywoływać wait() w zdalnej metodzie?

Zbyszek Malec

Dnia Thu, 07 Jun 2007 02:08:29 -0700, ppp napisał(a):

> java.lang.IllegalMonitorStateException
> at java.lang.Object.wait(Native Method)
> (i wiele wiele innych)
>
> Czy to oznacza, że nie mogę wywoływać wait() w zdalnej metodzie?

A wątek wywołujący jest właścicielem monitora?

--
Zbyszek Malec Ustronie 104
jid: zbys...@jid.pl

ppp

> jid: zbysza...@jid.pl

nie

ppp

ale nawet jeżeli jest to nic nie zmienia.

ppp

ok, zrobiłem sleepa co kilka sekund. Też działa.

Artur Zabronski

On Thu, 2007-06-07 at 04:53 -0700, ppp wrote:
> ok, zrobiłem sleepa co kilka sekund. Też działa.

Dla każdego kompa-procesora tworzysz nowy wątek i czekasz na wyniki? To
lepiej rozwiązać to asynchronicznie jakoś - tak żeby to główny zarządca
był informowany o skończonej pracy.

Artur

Brzezi

czw, 07 cze 2007 o 11:08 GMT, ppp napisał(a):

> java.lang.IllegalMonitorStateException
> at java.lang.Object.wait(Native Method)
> (i wiele wiele innych)
>
> Czy to oznacza, że nie mogę wywoływać wait() w zdalnej metodzie?

aby zrobic wait na jakims obiekcie, musisz na nim synchronizowac

Pozdrawiam
Brzezi
--
[ E-mail: brz...@enter.net.pl ][ ]