Problem z EclipseLink

marwis1978

Po przeprowadzeniu testów wydajnościowych mojej aplikacji postanowiłem
zmienić implementację JPA z Toplink'a na Eclipselink'a. Cała aplikacja
ruszyła bez większych problemów ale tylko do czasu. Mam następujący
problem:

java.util.ConcurrentModificationException
at java.util.IdentityHashMap$IdentityHashMapIterator.nextIndex
(IdentityHashMap.java:715)
at java.util.IdentityHashMap$KeyIterator.next(IdentityHashMap.java:
804)
at
org.eclipse.persistence.internal.sessions.UnitOfWorkImpl.calculateChanges
(UnitOfWorkImpl.java:567)

at .org.eclipse.persistence.internal.sessions.RepeatableWriteUnitOfWork.writeChanges
(RepeatableWriteUnitOfWork.jav a:308)
at org.eclipse.persistence.internal.jpa.EntityManagerImpl.flush
(EntityManagerImpl.java:527)
at
org.eclipse.persistence.internal.jpa.EJBQueryImpl.performPreQueryFlush
(EJBQueryImpl.java:1010)
at org.eclipse.persistence.internal.jpa.EJBQueryImpl.executeReadQuery
(EJBQueryImpl.java:344)
at org.eclipse.persistence.internal.jpa.EJBQueryImpl.getResultList
(EJBQueryImpl.java:568)

Problem występuje przy odczycie encji z bazy, przy czym encja
odczytywana jest w relacji jednokierunkowej ManyToMany z inną.

@Entity
public class EncjaA {

@Id
private Long id;

@ManyToMany
@JoinTable(name = "ENCJA_A_B", joinColumns = @JoinColumn(name =
"ENCJA_A_ID", referencedColumnName = "ID"), inverseJoinColumns =
@JoinColumn(name = "ENCJA_B_ID", referencedColumnName = "ID"))
private List<EncjaB> encjaBList;
}

@Entity
public class EncjaB {
@Id
private Long id;
}

Kiedy używałem Toplinka, żadnego błędu nie było. Bardzo mi zależy
jednak na przejściu na Eclipselinka stąd moja prośba o pomoc. Czy ktoś
z grupowiczów miał coś podobnego?