Applety Java

Arttiger

Witam

Mam nastepujacy problem:
Napisalem applet ktory komunikuje sie poprzez JDBC z baza danych w
MySQL.
Jak kompiluje go w NetBeansie to wszystko chodzi ok.
Ale jak NetBeans tworzy mi strone HTML na ktorej umieszcza ten applet
albo ja sam umieszczam go na stronie to juz nie chodzi.
mam taki blad:
java.lang.ExceptionInInitializerError
at com.mysql.jdbc.Connection.<init>(Connection.java:1175)
at
com.mysql.jdbc.NonRegisteringDriver.connect(NonRegisteringDriver.java:266)
at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:512)
at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:193)
at widok.init(widok.java:23)
at sun.applet.AppletPanel.run(AppletPanel.java:354)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:534)
Czy ktos mi moze pomoc.

Zaznaczam ze ni jestem doswiadczonym programista w jezyku Java.

Czekam na jakies propozycje

Arttiger

Witam to znów ja
Po dlugich poszukiwaniach znalazlem blad.
Moze komus sie to jeszcze przyda.
A wiec mój blad polegal na tym, ze plik jar Connectora
kopiowalem do katalogu opt/j2sdk.../jre/ext/ (czyli tam gdzie mam
zainstalowana jave i w miejsce gdzie dolacza sie biblioteki
zewnetrzne) a poza tym na stronkach, które pisalem dolaczalem go
raz jeszcze. Przy takim przeslanianiu sie cos sie nie zgrywalo z
tymi sterownikami Connectora i wywaloalo mi ten blad który jest w
poscie powyzej.
Problem rozwiazalem w ten sposób, ze plik tego Connectora dolaczam
tylko do moich stron z appletami a nie kopiuje go na stale do Javy.
Teraz wszystko chodzi bez problemu.