Meritum->Alior

Dominik & Co

Dzień dobry szanownym grupowiczom,

Jak wiadomo, z okazji wchłonięcia przez Aliora Meritek
zmienia system transakcyjny.

No i wczoraj po zalogowaniu do Meritka przywitał
mnie baner (niestety nie zrobiłem zrzutu), że mój login
i hasło do Aliora pozostają bez zmian.
A Aliora Ojca jako żywo nie mam i nie miałem-
tylko Synka (obecnie TBUBDPAB) oraz Alior Kantor.

Dzisiaj przywitał mnie inny baner, z numerem klienta
Alior (zrzut ekranu zrobiłem, numer zapisałem).

Mam się bać? :-)

Co najgorsze, po migracji stary system będzie read-only,
więc kasa ugrzęźnie w razie problemów...

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Dominik & Co

[...]

tylko Synka (obecnie TMUBDPAB) oraz Alior Kantor.

peter

Dominik & Co pisze:

> No i wczoraj po zalogowaniu do Meritka przywitał
> mnie baner (niestety nie zrobiłem zrzutu), że mój login
> i hasło do Aliora pozostają bez zmian.

mnie dzisiaj przywitał taki sam banner

Logowanie do systemu Alior Banku odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach, tzn. bez
zmian pozostają:
a) identyfikator do bankowości internetowej (CIF) Alior Banku,
b) hasło do logowania lub token Alior Banku.
Prosimy o upewnienie się, że jesteście Państwo w posiadaniu tych danych.
W przypadku braku możliwości ich odtworzenia, zapraszamy do kontaktu z najbliższą placówką
Alior Banku.

> Dzisiaj przywitał mnie inny baner, z numerem klienta
> Alior (zrzut ekranu zrobiłem, numer zapisałem).

tak samo nie mam konta w aliorze

> Co najgorsze, po migracji stary system będzie read-only,
> więc kasa ugrzęźnie w razie problemów...

A to skąd . Ja mam

Od 26.10.2015 r. po zalogowaniu do systemu bankowości Alior Banku widoczne będą:

Tak jak dotychczas, Państwa produkty i pełna historia transakcji w Alior Banku.
Państwa produkty widoczne dotąd w systemie Meritum Banku oraz historia transakcji w
Meritum Banku z ostatnich 12 miesięcy.

--
Peter

Dominik & Co

Dnia 07.10.2015 peter <ToJe...@nic.nie.wiem> napisał/a:

> mnie dzisiaj przywitał taki sam banner

To może i Ty dostaniesz jutro numerek :-)

> [...]
> Państwa produkty widoczne dotąd w systemie Meritum Banku oraz historia transakcji w

To w nowym systemie (do którego potrzeba rzeczonego numerka, CIF).
Stary pozostanie wyłącznie jako archiwalny.

"Przez 2 miesiące po połączeniu pod adresem https://www.meritumbank.pl
dostępny będzie podgląd systemu bankowości internetowej Meritum Banku
z danymi według stanu na 23 października 2015 r. (widoczne będą
posiadane produkty i zrealizowane wcześniej operacje, nie będzie
jednak możliwe wykonywanie nowych transakcji).
Logowanie możliwe będzie przy użyciu dotychczasowego
loginu i hasła Meritum Banku."

http://meritumbank.pl/o_banku/zmiany-w-kanalach-elektronicznych.html

Dominik & Co

Dnia 07.10.2015 Dominik & Co <Dominik.A...@gazeta.pl.invalid> napisał/a:

> To może i Ty dostaniesz jutro numerek :-)

I jeszcze tytułem weryfikacji. Otrzymany numerek porównałem
z CIF Synka i Kantoru (te są różne od siebie), i pasował
do drugiego (ściślej: jest taki sam :-)

Ale po próbie logowania na aliorbank.pl mam
"kanał użytkownika jest nieaktywny". Coż, czekam na 26-go.

peter

Dominik & Co pisze:

> To może i Ty dostaniesz jutro numerek :-)

Po paru godzinach otrzymałem email ;

Uprzejmie prosimy o zalogowanie się do bankowości elektronicznej Meritum Banku, gdzie
czeka na Pana instrukcja logowania do systemu Alior Banku, która obowiązywać będzie od 26
października br.

Po kolejnych paru godzinach zalogowałem się. I nic. Ten sam baner co rano.

Nie wiem co mnie jeszcze trzyma w tym sprzedajnym banku ;)

--
Peter