Zmiany w mPlanach

Jarek Dukat

Nikt tego nie zauwazyl?

Zadnego ogloszenia na stronach mBanku, a dzis patrze w harmonogram splat
kredytu - a tu niespodzianka - kolejna podwyzka oprocentowania o 0,3%.
Drugi raz w ciagu 3 miesiecy, czyli w sumie 0,6%. Libor w tym czasie
poszedl w gore o ok. 0,2%. Czyzby mieli racje Ci, ktorzy mowili ze
prezes wytrzepuje sobie z dupy wysokosc oprocentowania?

A dodatkowo:

"Zmiany w mPLANIE 2006.09.01

1 września br. mBank wprowadził zmiany w sposobie naliczania
oprocentowania kredytów hipotecznych. Zostało ono uzależnione od stawki
LIBOR lub WIBOR. mBank rezygnuje również z pobierania weksli od Klientów
na rzecz obowiązkoweg ubezpieczenia na życie. Zmiany dotyczą wniosków
złożonych od 1 września br."

Zdaje sie ze pojawila sie oplata za wczesniejsza splate:

"Oprocentowanie i opłaty, mPLAN Hipoteczny dla Klientów indywidualnych
[...]
Opłaty i prowizje
[...]
Oprocentowanie spłat przeterminowanych
Kredytów w PLN 18,50%
kredytów w CHF od 5,50%
kredytów w USD 9,80%
kredytów w EUR 10,80%
pożyczek w PLN 21,50%
pożyczek w CHF od 7,80%
pożyczek w USD 11,00%
pożyczek w EUR 13,00%"

Jarek

Jacek Popławski

my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:
> "Oprocentowanie i opłaty, mPLAN Hipoteczny dla Klientów indywidualnych

???????????????????

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

Jacek Popławski

my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:
> Zdaje sie ze pojawila sie oplata za wczesniejsza splate:

OK, przeraziłem się i o mało nie rzuciłem czymś w monitor ale to nie jest to co
napisałeś!!!!!

> Oprocentowanie spłat przeterminowanych
-----------------

Tu chodzi o opóźnioną spłatę!!!!!!!

RobertS

Jarek Dukat napisał(a):

> [...]
> poszedl w gore o ok. 0,2%. Czyzby mieli racje Ci, ktorzy mowili ze
> prezes wytrzepuje sobie z dupy wysokosc oprocentowania?

no wlasnie, brak jasnych przeslanek zmian oprocentowania zaczyna sie
mscic, dlatego odradzalem wszystkim ten bank (w kontekscie kredytu
hipotecznego)

RobertS

Jarek Dukat

Jacek Popławski wrote:

> OK, przeraziłem się i o mało nie rzuciłem czymś w monitor ale to nie jest to co
> napisałeś!!!!!

> -----------------
>
> Tu chodzi o opóźnioną spłatę!!!!!!!

Jeny, ostatnio mam jakies problemy z czytaniem, drugi raz juz cos mi sie
popieprzylo. Bylem pewien ze tam napisane jest "przedterminowych" :)
Sorry za zamieszanie i za przysporzenie stresu. Cale szczescie, ze
monitor przezyl ;)

Jarek

Tomasz Wrzodak

W dniu 2006-09-06 19:52, Jarek Dukat napisał(a):
> Nikt tego nie zauwazyl?
>
> Zadnego ogloszenia na stronach mBanku,

Ja ogłoszenie widziałem już jakiś czas temu...

Jarek Dukat

Ja nie zagladam regularnie na ogloszenia, i go nie widzialem. W dniu
podwyzki zadnej informacji o tym nie bylo.

Jarek