دانلود جزوه و فایل صوتی حقوقی

fariba zarei

to Persian Lawyers

با امکانات  متنوع به همه دوستان توصیه می کنم این تولبار را در مرورگر خود نصب کنند

آپدیت شده در 90.05.17

جزوات حقوقی برای کسانی که در رشته حقوق تحصیل می کند

 جزواتی برای امادگی در ازمون مشاوران و کالت و قضاوت و غیره

  همه مقالات در قالب PDF هستند

==============================
لینک های دانلود اصلاح شده:
دانلود فایل صوتی اصول فقه دکتر محمد حسین شهبازی
 فایل صوتی تدریس دروس حوزه
فایل صوتی شروط ضمن عقد نکاح استاد ارجمند محقق داماد
فایل صوتی آیین دادرسی مدنی استاد محبی نیا

==============================
جزوات پربازدید:
دانلود جزوه حقوق مدنی دکتر شهبازی
هدیه موسسه دوراندیشان به داوطلبان وکالت 91
جزوه خلاصه مدنی 1 2 3 4 5 6 7 8
دانلود 432 نکته از قانون اصلاح تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب
جزوه ی حقوق جزای اختصاصی 1 کتاب دکتر میرمحمدصادقی به سبک نموداری
جزوه حقوق مدنی (غیر تعهدات)
سوالات و پاسخ نامه تشرحی محک برای امادگی وکالت 91
==============================
جزوات حقوقی:
خلاصه عقد حواله
جزوه امورمالی وحقوق ثبتی دردفاتر
جزوات جزا و ایین دادرسی کیفری:
حقوق جزای اختصاصی دکتر جعفر کوشا
دانلود 432 نکته از قانون اصلاح تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب
جزوه حقوق جزا عمومی استاد ساولانی
جزوه ی حقوق جزای اختصاصی 1 کتاب دکتر میرمحمدصادقی به سبک نموداری
جزوه ایین دادرسی کیفری بر اساس کتاب خالقی
جزوه جزا اختصتصی 1
جزوه مبحث کلاهبرداری
جزوات حقوق جزا آقای دکتر نجفی ابرندآبادی

حقوق بشر و حقوق بین الملل:
جزوه قواعد حقوق بشردوستانه عرفی بین المللی

قوانین:
قوانین نیروهای مسلح
=======================================
دانلود مجلات حقوقی و کیفری :

==============================
حقوق کیفری در اسلام مجموعه آرای وحدت رویه قوانین و مقررات کشور ورژن جدید
==============================
برای دیدن سایر مطالب حقوقی به این وبلاگ سربزنید

Inline image 3
با امکانات  متنوع به همه دوستان توصیه می کنم این تولبار را در مرورگر خود نصب کنند

این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید

--
با سلام این ایمیل را برای دوستان خود بفرستید
=============================

==============================
وبلاگ گروه رادین بلاگ :
www.law-radin.blogsky.com

وبلاگ ساکس و وی پی ان رایگان :
www.radinblog4.blogsky.com

==============================
آدرس پیج فیس بوک گروه:
Fan page

www.facebook.com/radinblog

===========================
فروشگاه شاپ یار:
http://shopyar.org/red.php?uid=370

برای عضویت در سایت شاپ یاراز لینک زیر استفاده کنید :
http://shopyar.org/index.php?ref=370
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "radinblog2" مشترک شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به radinblog_2...@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/radinblog_2?hl=fa دیدن کنید.

Shopyar.jpg
tolbat.jpg