09 Nisan - İK dersi var mı?

ozanguzelkan

to pazarlama...@googlegroups.com
Arkadaşlar bugünkü İK dersi iptal mi edildi? its learning sisteminde herhangi bir açıklama yok?

HARUN

to pazarlama...@googlegroups.com
Ben de goremiyorum Ozan, mail attim ama geri donen olmadi

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "PAZARLAMA_YÖNETİMİ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pazarlama_yonet...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Gulsen

to pazarlama...@googlegroups.com
Baglanamadim ben de ama duyuru vs olmadi diye biliyorum...bu adresten daha ziyade diger gruptan yazisiyoruz ama oraya da yazan kimse olmadi, iyi aksamlar
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

From: HARUN <harun....@gmail.com>
Date: Tue, 9 Apr 2013 20:17:56 +0300
Subject: Re: 09 Nisan - İK dersi var mı?

Gulsen

to pazarlama...@googlegroups.com
Simdi serkan soyledi-1 saat gecikmeliymis
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

From: HARUN <harun....@gmail.com>
Date: Tue, 9 Apr 2013 20:17:56 +0300

Ozan GÜZELKAN

to pazarlama...@googlegroups.com
Tamamdır Gülşen, çok teşekkür ederim, iyi akşamlar

Gulsen

to pazarlama...@googlegroups.com
Rica ederim- bu durumda benim yerime de dinlemenizi rica edecegim-zira simdi evden ciktim :( ben de kendimi 8-9 arasina hazirlamistim, neyse artik-haftaya kismetse..:)
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

From: Ozan GÜZELKAN <ozangu...@gmail.com>
Date: Tue, 9 Apr 2013 20:42:47 +0300