Google nalog, spajanje naloga, problemi sa nalozima...

mladen.paunovic

to panorami...@googlegroups.com
Imam malo veci problem i nikako ne mogu da ga resim pa bi mi trebala vasa pomoc.Imam Panoramio account i tamo gde pise VASE FOTOGRFIJE pisalo mi UCLANITE SE i morao sam da napravim google account.E sad kad udjem na taj profil,normalno nema slika jer je nov profil a na stari nikako ne mogu da udjem...Jedino preko G.E. i nadjem svoju sliku i tako udjem ali nista ne mogu da radim tj. ako hocu da postavim nove slike odmah me prebaci na novi profil gde nama nicega...Zna li neko nesto o ovome?
Pozdrav svima i hvala unapred!!!

gMilanovac

to panorami...@googlegroups.com
Quote mladen.paunovic:
[...]

Moraš da povežeš svoj stari Panoramio nalog sa Google nalogom. Ja sam to uradio i sada se uvek logujem sa Google nalogom, kao i svi uostalom. Problem je što sam to davno uradio i što sam samo jednom uradio tako da se ne sećam najbolje. Mislim da te pita da li hoćeš da povežeš nalog, negde kod logovanja... sorry, napamet više ne znam

ivan1971

to panorami...@googlegroups.com
[quote="gMilanovac"]
Quote mladen.paunovic:
[...]

Moraš da povežeš svoj stari Panoramio nalog sa Google nalogom. Ja sam to uradio i sada se uvek logujem sa Google nalogom, kao i svi uostalom. Problem je što sam to davno uradio i što sam samo jednom uradio tako da se ne sećam najbolje. Mislim da te pita da li hoćeš da povežeš nalog, negde kod logovanja... sorry, napamet više ne znam[/quote

ivan1971

to panorami...@googlegroups.com
[quote="ivan1971"]
Quote gMilanovac:
Quote mladen.paunovic:
[...]

ja sam ovde nesto zabrljao pa se izvinjavam a da iskoristim priliku da pitam kako es menja raspored slika u nalogu??
hvala

gMilanovac

to panorami...@googlegroups.com
Quote ivan1971:
ja sam ovde nesto zabrljao pa se izvinjavam a da iskoristim priliku da pitam kako es menja raspored slika u nalogu??
hvala

Mislim nikako. Za sada...

ivan1971

mladen.paunovic

[...]

Kapiram ja sta trebam da uradim ali kad se povezem na google account onda vise nema mojih slika,kao da sam napravio novi profil.Nema veze,hvala ti u svakom slucaju!!!

Krčmar Rajko

to panorami...@googlegroups.com
da li neko može da mi pomogne,evo u čemu je problem,promenio sam email adresu i provajdera,tako da sad nemogu da postavim nove slike ili da obrišem neke,nemogu da uđem u moje slike,a na novom emilu imam novi panoramio i sve ide preko njega,slike kad postavljam ide na novi panoramio,da li postoji mogućnost spajanja ova dva moja emaila tj.panoramia ,da zadržim stare slike i dodajem nove na novom emailu,pozdrav unapred!!

ТАЈГА

to panorami...@googlegroups.com
Quote Krčmar Rajko:
[...]

мислим да не може да спајаш два различита у један, али можеш да тражиш да ти на старом промене емаил и онда на стари да стављаш даље слике.

Треба да им се обратиш на ову адресу: sig...@panoramio.com

и тамо им кажеш да треба да ти промене емаил контакт напишеш који ти је стари и даш им нови

онда им даш стари рачун на панорамиу

http://www.panoramio.com/user/1951764

а ти у међувремену обриши слике са новог рачун који си направио

http://www.panoramio.com/user/5186885

Имаш само две слике и тражи да ти то обришу, ако ти треба помоћ за писање, јави, то су две реченице.

Узгред, ако још увек имаш приступ на стари емаил и заборавио си само шифру на панорамиу, онда нема потребе да се јављаш никоме, то можеш да урадиш и сам.

Ако има нешто да ти није јасно ти само питај, неко ће ти већ одговорити. Ово је право место за то

Krčmar Rajko

to panorami...@googlegroups.com
Tajga ti si kraj,imam staru loinku i ostalo,jedino mi pošalji par rečenica koje treba da im napišem,kad ovo rešim imaš od menev 20 favofita, ha šalim se ,pozdrav tebi i SONJI KOJA ME JE UPUTILA NA TEBE ,POZDRAV!!!

ТАЈГА

[...]

хм то за фаворите заборави…

мало си ме збунио, пошто не контам баш најбоље шта ти се десило . Кажеш да имаш стари емаил, зар не? Онда ти можеш да приступиш твом старом рачуну на панорамиу. Написао си да не можеш. Зашто не можеш да приступиш старом рачуну? Зато јер ниси ни покушао или зато јер си заборавио лозинку на старом рачуну

http://www.panoramio.com/user/1951764

Ако си заборавио лозинку на старом рачуну, све што треба да урадиш јесте да изађеш овде:

https://www.google.com/accounts/ForgotPasswd?fpOnly=1&service=panoramio

упишеш стари емаил и на стару адресу ћеш добити линк на коме ће ти тражити да упишеш нову лозинку, да би могао да приђеш твом старом рачуну на Панорамиу. И ту си решио проблем приступа старом рачуну.

На новом рачуну који си креирао, онда кад се пријавиш на њега треба да изађеш на опцију која се зове подешавања на спрском или settings на енглеском

http://www.panoramio.com/settings/

у горњем десном углу. Тамо где стоје твоје личне информације треба да промениш емаил адресу која је повезана са твојим новим рачуном на Панорамиу. Стави било коју другу, мораш да имаш уписану неку, али немој да узимаш адресу коју имаш на старом рачуну, треба ти нека сасвим трећа. Са новог рачуна избриши слике не треба да стоје на новом рачуну, већ да их додаш на стари и онда пошаљеш пруку са тог емаила (привременог) који ставиш у конфигурацији твог новог рачуна да хоћеш да обришеш нови рачун на адресу

del...@panoramio.com
панорамиа са следећим текстом

Please delete my count Id=5186885

http://www.panoramio.com/user/5186885

То је све што треба да би обрисао нови рачун и да га не би имао повезаног ни са једном емаил адресом.

А пре него што пошаљеш емаил Панорамиу , треба да уђеш на стари рачун са старим емаилом и шифром

Ако немаш проблема да уђеш тамо , онда одеш на конфигурацију односно подешавањеа која се налазеу горњем десном углу

http://www.panoramio.com/settings/

и тамо упишеш твоју нову емаил адресу. Пази да не погрешиш и да буде тачно исписана. То запамтиш и осигураш се да можеш да уђеш. Одатле па на даље са новим емаилом би могао да уђеш на стари рачун.

Све то наравно се ради зато јер твој рачун на Панорамиу је повезан са твојом емаил адресом и за једну емаил адресу можеш да имаш пријављен само један рачун на Панорамиу. Ти си у твом случају направио рокаду, тј ниси променио емаил адресу на старом рачуну, а у исто време си је употребио за отварање новог рачуна…

Ако и даље имаш проблема да уђеш на стари рачун онда треба да се пише друга порука, па јави шта си урадио …

и срећно, а ако има нешто да ти је нејасно, ти питај….

Krčmar Rajko

to panorami...@googlegroups.com
Tajga,rekao sam da znam staru email adresu i lozinku staru od panoramia,stari email mi je ukinut od bivšeg provajdera,i on mi neradi i nemogu da uđem u slke nikako,a novi panoramio sam otvorio na osnovu nove email adrese koja je drukčija od prve,i tu su me registrovali,jedino kao što si mi rekl je da mi dozvole brisanje starog broja i stare email adrese,pošto ničemu nesluži,tj.nemam pristup,i da mi dozvole upis novog broja i adrese na stari broj,pokušaću i tvoj predlog,evo sad ,pozdrav

ТАЈГА

[...]

Ако нема шансе да уђеш са старом адресом на стари рачун онда треба да пишеш следећу поруку

Hi,

I can't access to my count id=1951764

http://www.panoramio.com/user/1951764

because my provider has canceled my old email:

напишеш твој стари емаил

Now I have the new one:

напишеш нови емаил

Please, will you be so kind to change the email address in my personal configuration at id=1951764 :

напишеш нову емаил адресу

At the same time , I have created the new count on Panoramio:

http://www.panoramio.com/user/5186885

by error. I need you to delete it.

Thanks in advance,

potpišeš se kako hoćeš i to ti je to

то пошаљеш на обе адресе истовремено:

sig...@panoramio.com ; delete@panoramio

sa tvoje nove adrese.

obriši te dve slike na novom računu, pre nego što pošalješ

ТАЈГА

[...]

Ако нема шансе да уђеш са старом адресом на стари рачун (баш ме чуди пре два дана си поставио нове слике), онда треба да пишеш следећу поруку

Hi,

I can't access to my account id=1951764

http://www.panoramio.com/user/1951764

because my provider has canceled my old email:

напишеш твој стари емаил

Now I have the new one:

напишеш нови емаил

Please, will you be so kind to change the email address in my personal settings at id=1951764 :

напишеш нову емаил адресу

At the same time , I have created the new account on Panoramio:

http://www.panoramio.com/user/5186885

by error. I need you to delete it.

Thanks in advance,

potpišeš se kako hoćeš i to ti je to

то пошаљеш на обе адресе истовремено:

sig...@panoramio.com ; del...@panoramio.com

са твоје нове адресе. И обриши те две слике, пре него што пошaљеш, после тога буди мало стрпљив и сачекај одговор.

Ах да и бриши оне коментаре, бар оне испод мојих слика, то је баш без везе, неко ће помислити да се шалиш. Пиши нешто друго лепше, а ако имаш питања, питај овде

Krčmar Rajko

ТАЈГА

[...]

I can't access to my аccount id=1951764

[...]

обрати пажњу на ону другу адресу del...@panoramio.com сам мењала, стајало је погрешно. Ако си послао погрешно, пошаљи поново. Такође нисам приметила раније употребила сам погрешну реч count уместо account али верујем да се разуме, у сваком случају

Кад ти буду средили стари налог на Панорамиу, онда пиши коментаре, са новим рачуном ти не вреди обрисаће га… Не знам када ће ти тачно одговорити, зависи од њиховог расположења, ако си све послао како треба, не би требало да буде проблема. Па чујемо се онда.

ТАЈГА

to panorami...@googlegroups.com
И још једна ствар, ако и кад добијеш одговор, прочитај га врло врло полако и врло врло пажљиво.

dragan_djordjevic

to panorami...@googlegroups.com
Rajko, možda nije loše da formiraš nalog na nekom od besplatnih E-mail servisa kako ti se ove stvari ne bi dešavale više. Ovako si vezan za provajdera. Ja za ove stvari koristim nalog na yahoo mail, hotmail ili gmail a menjao sam provajdera jedno 3 puta do sada.

Krčmar Rajko

to panorami...@googlegroups.com
Hvala Dragane na savetu,baš to sada pokušavam,prijavio sam se na gmail,a bio sam u eunetu,tako da ako mi uspe ovo prebacivanje na gmail rešio sam stvar za duže vreme,kao ti,bez obzira na provajdera,hvala puno na savetu,pozdrav!!!

dragan_djordjevic

[...]

Nema na čemu, nadam se da ćeš uspeti da rešiš to. Svako dobro.

ТАЈГА

to panorami...@googlegroups.com
Quote Krčmar Rajko:

онај нови налог је обрисан, требало би да на стари можеш да уђеш, надам се да ти је стигла порука на нови емаил. Могуће је да су за први улазак написали неки други емаил . Употреби га да уђеш. Емаил можеш после да промениш, кад се пријавиш на твој налог и уђеш на твоја подешавања...оставила сам ти линк на ѕеttings у ранијим порукама

http://www.panoramio.com/settings/

Срећно!

Ако и даље имаш проблема да се пријавиш, можеш да поновиш поступак: отвориш нови налог, са неким другим емаилом и напишеш овде шта се дешава. Неко ће ти већ одговорити….