ZABORAVLJENA LOZINKA I E-MAIL ADRESA

FENIKS

to panorami...@googlegroups.com
   Citao sam ovde na forumu tekstove ljudi sa problemima slicnim mojim, ali nisam nasao ni jedan isti kao moj, tako da moram i ja da postavim novu temu. Naime, imam otvoren nalog za koji sam zaboravio lozinku i e-mail adresu i nikako ne mogu da pristupim istom da bih obrisao slike (i jednostavno ugasio nalog) a iste bih stavio na drugi nalog koji koristim vec neko vreme. Zato molim sve koji procitaju ovo a znaju kako da mi pomognu da ostave komentar. HVALA

dzonihsv

Pozdrav Feniks,

sada ste u nezavidnoj situaciji. Ako se ne sećate lozinke i email adrese, postoji samo jedan način da nešto uradite povodom tog pitanja.

Naime, potrebno je otići na ovu adresu (resetovanje podataka). Izabrati jednu od opcija i uneti ID (idenfitication number) naloga kojeg hoćete da obrišete. Ako to prođe, biće Vam poslati dodatni detalji na registrovanu email adresu.

U slučaju da ne možete pristupiti email adresi starog naloga sa kojom ste se registrovali na Panoramio, nažalost, nećete moći ni da obrišete Vaš prošli nalog.

Srećno.

FENIKS

to panorami...@googlegroups.com
   Hm, probao sam sa ovim sto ste mi naveli medjutim u sve tri opcije koje nude traze mi e-mail adresu sa kojom sam se registrovao a ID ne prihvataju, tj kad upisem ID jednostavno ne mogu dalje nego moram e-mail da bih mogao nastaviti. E sad, imam 4 e-mail adrese (kod istog provajdera), tri sam poslao na proveru i ni na jednoj nisu nasli povezanost sa nekim korisnickim imenom ili cime vec, sto znaci da sam taj stari nalog otvorio preko ove cetvrte e-mail adrese. Tu sad dolazimo do problema, jer mi je sadasnji nalog otvoren preko te adrese, tako da ne znam da li uopste postoji mogucnost da vise naloga bude otvoreno na istu e-mail adresu? Nisam smeo da saljem i tu adresu na proveru da ne bih napravio neko s... s obzirom da mi je ta adresa aktivna na ovom drugom nalogu koji koristim svakodnevno. U svakom slucaju Vama hvala na pomoci. Pozdrav

dzonihsv

to panorami...@googlegroups.com
Ne mogu biti 2 naloga otvorena sa jednom email adresom, tako da je očito u igri i neka peta adresa preko koje ste napravili nalog.

Ako unesete u navedena polja sadašnju adresu koju koristite, ne možete napraviti nikakav problem. Jedino što ćete na mail dobiti link za resetovanje šifre, a njega možete ignorisati i šifra neće biti promenjena (kao da se ništa nije ni desilo).

E sad, osim tog načina, ne postoji niti jedan drugi način za pristup Vašem nalogu, jer da postoji, on bi predstavljao sigurnosni propust. A to ne želimo, te ako se ne sećate email adrese i resetovanje šifre pomoću identifikacionog broja ne funkcioniše, Vaš nalog ne može biti obrisan.

ТАЈГА

Само да додам оно што се мени десило, можда може да помогне:
  • ово не ради. Ако ставим е-маил  адресу са којом се пријављујем сваки дан, долази ми следеће обавештење.
Претражили смо наши датотеку али нисмо били у могућности пронаћи корисничко име везано уз вашу е-адресу хххххххх .....
То значи да са је са таквом алатком, за случајеве као што је мој нпр немогуће пронаћи налог помоћу емаил адресе и/или обрнуто.
  • Било је људи који су се нашли у ситуацији да имају два налога са једним истим е-малом , грешком корисника и Панорамиа. Грешку је, колико се сећам сређивала администрација Панорамиа.  Не знам како то сад иде.

dzonihsv

to panorami...@googlegroups.com
Probao sam taj link za resetovanje šifre i radi. Probaj umesto email adrese da uneseš ID broj naloga.

Što se tiče 2 ista naloga, to je bio problem tokom vremena tranzicije Panoramio>Google nalog, tako da su takvi problemi sada prošlost.

ТАЈГА

Да и мени ради само прва опција за ресетовање шифре. Али како сам схватила, Феникс је користио другу опцију.
Има корисника који нису регистровали свој емаил на Гугл, не знам шта се у том случају дешава.

dzonihsv

Ništa, sve ostaje isto.

PS: Inače, Feniks je pokušao sve 3 opcije i nije moglo. Takođe, nije moglo ni mod putem da se nešto sredi. Zato, nemojte zaboraviti email adresu sa kojom ste se registrovali, jer je gotovo nemoguće posle povratiti nalog.