głupi z mądrym nie wygra, bo Wszechmocny na to nie pozwoli. Re: znieslawienie

Unknown

to Unknown
Czy żydówka nie przesadza z bezdennie głupimi, obżydliwymi prowokacjami antypolskimi w środku nocy i w stosunku do Osoby Zasłużonej dla Kultury Polskiej, Przyjaźni Izraelsko-Polskiej, Współpracy Polsko-Niemieckiej itd, itd. i jeszcze wielu, wielu innych rzeczy?

Przysyła bżydkie pisma na adres Redakcji Magazynu Europejskiego SOWA (sowa-fr...@t-online.de) , a Redakcja publikuje jej wszystko bez cenzury, więc czego się jeszcze czepia?

Pomówiła obżydliwie pewien Zakon Katolicki o kradzież majątku we Wielkiej Brytanii, bo chciała Polaka wciągnąć w pułapkę prowokacji antykościelnej i antypolskiej.

Niech się napije wody i pójdzie spać, gdyż jest druga w nocy, a przysłowie żydowskie mówi, że głupi z mądrym nie wygra, bo Wszechmocny na to nie pozwoli.

Magda/ z upoważmienia