SAĞLIKLI ,MUTLU,HUZURLU BİR BAYRAM DİLEĞİYLE :))

sevim durgun

to ask_ustadi

--
Ucuz insanlara pahalı gelmen senin değil onların suçu. Unutma ki, insan anlayana çok, anlamayana eksik görünür. Hepsi bu!

- Gabriel Garcia Marquez

Abdullah Ciloglu

to ozgurl...@googlegroups.com
Sn.Sevim DURGUN,

Sürekli gönderdiğiniz müstesna mesajlarınız ve Ramazan Bayramı mesajınız için çok teşekkür ederim.

Bende sizin,RAMAZAN BAYRAMINIZI tebrik ediyorum.

Şahsınızda,tüm sevdiklerinizin ve ÖZGÜRLÜK PARKI  alanı içinde olan tüm dostlarımızın,Ramazan Bayramlarını tebrik ediyor,esenlikler diliyorum.

Saygılarımla,
Abdullah ÇİLOĞLU

8 Ağustos 2013 12:36 tarihinde sevim durgun <sevim....@gmail.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Özgürlük Parkı Sakinleri" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için ozgurlukpark...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.