Fwd: [Aarhus] Om vores møder

Carsten Agger

to openspaceaarhus

---------- Forwarded message ----------
From: Carsten Agger <cars...@magenta.dk>
Date: 2015-03-05 13:39 GMT+01:00
Subject: Fwd: [Aarhus] Om vores møder
To: cka...@gmail.com

-------- Forwarded Message --------
Subject: [Aarhus] Om vores møder
Date: Fri, 27 Feb 2015 11:21:25 +0100
From: Carsten Agger <ag...@modspil.dk>
To: aar...@lists.fsfe.org

FSFE-møderne i Aarhus har været på pause siden sommeren 2014, selv om
der har været nogle aktiviteter - bl.a. mødet om ownCloud med Frank
Karlitschek.

Jeg må imidlertid indse, at jeg ikke kan påtage mig at tage ansvaret for
at organisere møderne i nær fremtid. Jeg synes, at vi har haft rigtig
mange gode møder med gode aktiviteter, og hvis en anden vil påtage sig
ansvaret for organiseringen, vil jeg meget gerne deltage og også gerne
komme med indlæg.

Møderne startede jo op i 2012, holdt pause i efteråret og blev
genoptaget i foråret 2013 med undertegnede og Benjamin Christensen som
hovedansvarlige. Benjamin, måske du har lyst til at overtage stafetten helt?

Hvis møderne skal foregå i OSAA, kræver det at den eller de, der lukker
folk ind, er betalende medlem af hackerspacet. Hvis FSFE skal sende
gratis materiale, trykke plakater osv., kræver det formentlig, at mindst
én er betalende Fellow (men det er jeg stadig, så det er ikke noget
problem).

Som sagt: Jeg synes, at ideen med at organisere møder omkring fri
software er rigtig god & at vi har gode erfaringer med det, og at der er
nogen out there, som vil løbe videre med den!

Selv vil jeg nu koncentrere mig om at *skrive* fri software i
forbindelse med mit daglige arbejde.

Mange hilsener
Carsten