hvem kan hjælpe mig og mit kontorfællesskab?

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com, is
Hej alle,

Nu spørger jeg noget med min arbejdshue på.

Jeg holder kontor i et kontorfællesskab, hvor vi har en fælles hjemmeside. Denne hjemmeside har et virus, så provideren har slukket for mailfunktionen.

Derudover vil vi gerne flytte hjemmesiden og mail til en anden provider. Det skal ske inden september

Jeg er 'webmastertovholder' i kontorfællesskabet, og leder efter én som kan hjælpe mig med det, altså:

- desinficere hjemmesiden for virus
- flytte hjemmeside og mail

Hjemmesiden er i WordPress: stickelberg.dk

Hvem kender én, som kan hjælpe mig, og lære mig WordPress så jeg kan være admin for hjemmesiden? Og hvad ville det koste?

Med venlig hilsen,
Inger