'Call to arms' til det forestående Kulturby-år.

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com, rt...@tdm.au.dk, tgi...@tdm.au.dk, t...@astra.dk, besty...@datalogforeningen.dk, stor...@datalogforeningen.dk, Henning Espersen, louise.l...@gmail.com, tin...@hotmail.com
Kære futurister, teknologer, kreatører, hackere, vidensformidlere, inspiratorer, undervisere, kulturbærere.

Vi har i Ingeniørforeningens regionsråd besluttet, at vi ønsker at engagere os i Kulturbyåret med et (evt. flere) events, som i udgangspunktet henvender sig til teknologi-interesserede børn og unge, og vil derfor prøve at kalde sammen på de mange gode kræfter, som opererer indenfor dette område.

Jeg har foreslået (og tager i samme åndedrag de slag, der måtte komme, hvis dette ikke er den rigtige måde at 'booke' plads om rundbordet til formentlig en 6-8 ikke-OSAA'nere), at vi kunne forsøge at mødes til en lille brainstorm hos OSAA på tirsdag 12/7 (fra kl. 18.30 - 19.00), hvor de som har tid og lyst, kan mødes til en snak, og se om ikke vi i fællesskab kan komme op med nogle idéer og en foreløbig plan.

Jeg håber, at vi kan mønstre repræsentanter for både OSAA, IDA, CodingPirates og Datalogforeningen og eventuelle andre frivillige teknologi-venner, og at dette kan være anledning til at få startet et frugtbart samarbejde mellem disse.

Send gerne mailen videre.
(Jeg tænker også, at vi evt. kan få Dokk1 og Navitas med på eventuelle 'havnenære' projekter, og de måske også skulle høres i denne sammenhæng ).

OSAA bor her:

ps. Jeg er klar over, at dette hos OSAA eventuelt kolliderer med normal tirsdags-grill-spisning, men måske det kunne være en mulighed at koble sig på? (Flemming?)

Med venlig hilsen
Jakob Kristensen

Mere eller mindre menigt medlem af OSAA, IDA, Datalogforeningen og CodingPirates :-)

--
Jakob Kristensen
Tingvej 11

Mob: +45 25188793

Mark Moore

to Open Space Aarhus, tgi...@tdm.au.dk, Rikke Toft Nørgård, Henning Espersen, t...@astra.dk, louise.l...@gmail.com, stor...@datalogforeningen.dk, tin...@hotmail.com, besty...@datalogforeningen.dk

Der er driftsmøde klokken 19. Så det bliver lidt stramt at nå det hele.

Jeg synes det er super spændende og jeg ville ærgre mig hvis i blev nødt til at finde et andet sted at være..

Kan en af tingene evt rykkes 1/2 time så der bliver lidt luft?
Det kunne godt være driftsmødet? (jeg kommer ikke selv fordi sommerhus, så jeg kan ikke rigtigt mene noget)

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com, tgi...@tdm.au.dk, Rikke Toft Nørgård, Henning Espersen, t...@astra.dk, louise.l...@gmail.com, stor...@datalogforeningen.dk, tin...@hotmail.com, besty...@datalogforeningen.dk
Jeg er der, meget sandsyligvis, og jeg synes også det er spændende.

i.

Paul M. Bendixen

to openspa...@googlegroups.com
Kunne man evt. rykke det en uge?
Så er der ikke driftsmøde og jeg har mulighed for at deltage XD
/Paul

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com, rt...@tdm.au.dk, tgi...@tdm.au.dk, Tommy Byskov Lund, besty...@datalogforeningen.dk, stor...@datalogforeningen.dk, Henning Espersen, louise.l...@gmail.com, tin...@hotmail.com
Hej igen,

Efter at have set svarene igennem og afvejet ønsker og forslag, vil vi foreslå at ændre starttidspunktet til at være fra kl.17.00, stadig nu tirsdag d.12/7 og stadig hos OSAA. Vi forventer, at mødet hæves senest kl. 19, så vi ikke kolliderer med OSAA's driftsmøde.

Vi forestiller os, at vi skal prøve at idé-generere og samle navne på folk og grupper, som kunne være interesseret i samarbejdet.

Man kan så slutte sig til mødet, når man har mulighed for det, da vi håber, at så mange som muligt vil komme forbi.
Vi opsummerer og udsender referat på denne mail-tråd, så de ikke-tilstedeværende kan være med i de følgende diskussioner og (forhåbentlig) flere konkrete møder fremover.

Vi kan måske koble os på mad/pizza-bestilling hos OSAA, men det kunne være fint at vide, hvor mange der kunne være interesserede i at dukke op ved 17-tiden og spise med?

/Jakob