Space API og IKEA Skilt

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Paul har kodet noget Python der kan styre IKEA Skiltet!

21:21 < PaulfraOSAA> mikjaer: Jeg har lavet noget python kode der
opdaterer skiltets farver, det kan kaldes med python skilt.py
[open|closed] og s? skifter ikeaskiltet
21:22 < PaulfraOSAA> det ligger p? min github:
github.com/paulbendixen/ikea-sign
21:22 < PaulfraOSAA> Det er for?vrigt lavet rigtigt s? du kan ogs? bare
importere det og bruge klassen fra et andet python script
21:23 < PaulfraOSAA> glhf

Jeg skriver det primært på listen så jeg selv kan finde det på Tirsdag
når/hvis jeg får tid til at implementere det i SpaceAPI :-)

+tak til Paul som nåede at logge af irc inden jeg fik svaret :)

--
Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337