Fra 3D print til Guld og Sølv

BlackThorne

to Open Space Aarhus
Hej OSAA

Jeg har talt med Niels Guldsmed til Mini Maker Faire.
Han vil gerne komme og vise os, hvordan man ud fra en 3D printet model, kan komme via Vulkaniseret Gummi over voksmodel til en støbeform, der kan bruges til Guld og Sølv.

Jeg har aftalt med ham, at han tager sit udstyr med den 28. November, så hvis du er interesseret i at se processen, kan du kigge forbi den aften.

--

Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

Anders Christensen

to Open Space Aarhus
Hej!
Det lyder jo næsten som T3 materiale - Jeg regner ihvertfald med at dukke op og kigge på :)

--
Mvh Anders

Allan Nikolajsen

to openspaceaarhus
Hej,

Det lyder som en super spændende proces, jeg absolut også skal se.
Starter I på noget bestemt tidspunkt ?

mvh
Allan_N

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.