IT-Puzzle og Kryptisk udfordring til Open Space Aarhus!

UHC S

to Open Space Aarhus
Hej Open Space Aarhus!

Jeg var blandt en af de unge som var med Summer Science Camp 2016, hvor vi blev vist rundt i jeres "tilholdssted".
Her kom jeg til at tænke på et Puzzle som jeg lavede for en del år tilbage, til reddit siden https://www.reddit.com/r/puzzles/
Efter at have faldt i snak med en jeres medlemmer, forslog jeg dette gamle puzzle.
Men da tiden var presset, havde jeg ikke helt tid nok til at præsentere puzzles osv.
Man skal komme fra side til side, ved at løse diverse opgaver. Hele puzzlet kan løses på computeren og kræver ikke at man går nogle farlige steder hen. både i rl og cyberspace.
Ud af de 150 som tog kampen op, kom 2 igennem. Bliver du den næste?

Held og lykke!

- Søren Grabow