Størrelse på lasercutter / CNC cutter

Rune Haugaard

to Open Space Aarhus
Hej alle.

Jeg er igang med at lave en casing til min 3D printer, og skal i den sammenhæng have skåret en 5mm akrylplade ud (Se billede)

Er der nogen der kan sige om OSAA's laser cutter eller CNC kan bearbejde så stor et emne?

Mvh Rune

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com, Rune Haugaard
Mit umiddelbare bud, uden at tage mål er at:

Det kan ikke være i lasercutteren, jeg tror den er for bred /
lasercutteren er for smal.

Det vil lige kunne klemmes ind i CNC fræseren (6090 hedder modellen), så
det er nok ikke til at skære kanterne men måske kan den lave alle hullerne.

-pedersen