Billige poloer - en idé til Mini Maker Faire?

Lars S

to Open Space Aarhus
De har tilbud på ubrandede poloer hos Billig Arbejdstøj, hvis vi skal se lidt nydelige ud til MMF :)

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Super god idé, Lars!

Det vil se super sejt ud hvis vi har poloshirts i samme farve med et OSAA logo og evt. ens navn, som på billedet.

Jeg vil gerne have to poloer i den farve vi bliver enige om.

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
+1 (2 poloer)

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Jeg nægter at iføre mig en polo.
I kan være business agtige alt det i vil, men jeg kører T-shirt og hængerøv all day, every day! ;)

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Nad

to Open Space Aarhus
1+

2stk til mig med OSAA logo, uden nametag :)

Lars S

to Open Space Aarhus