Solidt hæve-sænke skrivebord

Bent Bisballe Nyeng

to openspa...@googlegroups.com
Vi har igennem et stykke tid haft to meget solide hæve-sænke borde til
salg på dba, men er indtil videre kun kommet af med det ene.
Nu har jeg så imidlertid tabt tålmodigheden...

Kunne vi eventuelt bruge sådan et i OSAA til et eller andet?
Det kan ses på:
http://www.dba.dk/skrive--computerbord-randers/id-1028826009/

Jeg tænker at det snildt kan løfte 80kg. eller mere og kan let
modificeres til at løfte noget andet end en bordplade hvis det skulle være.

Skulle nogen være interresseret i det til privaten er det også en
mulighed :-)

Med venlig hilsen
Bent Bisballe Nyeng

Mikkel Christensen

to Osaa
Kan man stille noget ovenpå de to søjler der ? Jeg kunne måske godt være interesseret :)
--
Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337
Direkte Nummer: +45 4128 2808

Mikjaer Hosting ApS
Toldboden 3
8800 Viborg

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Jonas Suhr Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg er gerne aftager af et bord :)

Bent Bisballe Nyeng

to openspa...@googlegroups.com
Jeg har selv haft computer højtalere stående på "tårnene" så det kan man
sagtens.

Med venlig hilsen
Bent Bisballe Nyeng

On 11/30/16 17:47, Mikkel Christensen wrote:
> Kan man stille noget ovenpå de to søjler der ? Jeg kunne måske godt være
> interesseret :)
> --
> Mikkel Mikjær Christensen
> Sikkerhedskonsulent
>
> Hovednummer: +45 4440 1337
> Direkte Nummer: +45 4128 2808
>
> Mikjaer Hosting ApS
> Toldboden 3
> 8800 Viborg

> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space
> Aarhus" i Google Grupper.
> [...]

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Can confirm - de borde kunne løfte mig da jeg var tungest (147,9) - plus det er meget nemt at skifte pladen på dem... (sauce: blev tvunget til at indrette et kontor med tre af dem, for et par år siden)