Kontakt til Århus uni og Google Århus?

Mikkel Christensen

to Osaa
Hejsa

Vi er nogen stykker der arbejder på at stable Dknog (https://dknog.dk/) på benene i Århus.

I den forbindelse er vi på jagt efter tallere, lokation og sponsorer.

Helt konkret kunne jeg godt tænke mig at høre hvem det var der havde kontakten til Århus uni i forbindelse med at låne lokaler her? Sekundært vil jeg høre om der er nogen der kender nogen i den lokale Google-afdeling med henblik på at prøve og lokke en talk ud af dem?

Dernæst hvis i kender / repræsentere en eller flere virksomheder der kunne være interesseret i at sponsere sådan et event eller hvis i kender nogen der kunne have noget spændende at sige til sådan et arrangement så vil jeg meget gerne høre fra jer :-)

Er er velkommen til både at svare her samt skrive direkte til mig på mik...@mikjaer.com

Planem er at det skal afholdes en Torsdag i Oktober ’17 :-)
--
Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337
Direkte Nummer: +45 4128 2808

Mikjaer Hosting ApS
Birk Centerpark 40
7400 Herning

signature.asc

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Det lyder spændende.

Prøv at prikke til Søren Poulsen som er PR ansvarlig på cs (pou...@cs.au.dk

Mht Google kontakt er det måske værd at prikke til Kasper Løvborg. Han kunne I det hele taget godt være interesseret i at støtte eventet.

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.