Inactive Hacks.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

På driftsmødet dd er vi blevet enige om at active hacks hylden trænger til en gennemgang.

Hylden bærer præg af langtidsopbevaring, og det er har ikke været vores hensigt med den. Derfor annoncerer vi hermed at active hacks hylden nulstilles umiddelbart efter 1. september, dvs 2 måneder fra nu.

Alle genstande på active hacks hylden har fået påsat en label. Genstande der stadig har en label d. 1 september flyttes til limbo.

kh. bestyrelsen.

Carsten Agger

to openspaceaarhus
Off-topic er der stadig en PHP-fejl på hjemmesiden:

Warning: Illegal string offset 'echo' in /var/www/osaa.dk/public_html/wordpress/wp-content/themes/hybrid/library/extensions/custom-field-series.php on line 79

Jeg har ikke længere adgang til at rette i det, men det burde være ret let at fikse.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Anders Christensen

to Open Space Aarhus
Hep!

Bemærk: Store og uhåndterbare hacks der står andre steder i spacet har fået en label på med LIMBO WARNING, herunder den to kubikmeter store 3d printer der står i den anden ende af rummet. Jeg håber at ejeren selv kommer og henter den så vi slipper for at slæbe den til genbrug.

Vi skal nok også have tømt limbo før september, hvis der skal være plads til alt det der står rundt omkring. - Jeg vil gerne lægge bil og boogietrailer til, men der går nok et par uger før der er hul i kalenderen i genbrugspladsens åbningstid.