Stole

BlackThorne

to Open Space Aarhus
Jeg har igennem længere tid savnet stole i OSAA...

Det kræver måske lidt forklaring, for på nogle punkter er vi ved at drukne i stole.
Men det er altid de høje hvide stole, der bliver taget først, og for at sige det mildt, så sidder jeg ikke specielt komfortabelt på de der små blå-grå stole, så jeg skynder mig altid at nakke en af de hvide, når jeg får chancen.
(Vladimirr klager over at det går ud over hans stol ;-))

Kunne vi evt løse problemet, med at kigge på, om nogle af de gamle grå-blå stole er udskiftningsmodne, og så købe nogle nye i familie med de hvide som erstatning?

Jeg har lige hurtigt løbet diverse kendte stole-forhandlere igennem for billige stole i samme stil, og umiddelbart fandt jeg kun Jysk og IKEA med stole til ca. 300 kr.
Biva, ILVA og Bilka vil have væsentligt mere for noget ligende. Harald Nyborg har en model med 'tynd' høj ryg, der tilgengæld koster 40 kr mere...

Jeg kan løseligt tælle mig til at med 10 stole burde der være een til alle 'faste' pladser, men selvom vi kun køber 3-5 nye, vil det være en forbedring.
Umiddelbart vil jeg foreslå at vi vælger en model og køber 3-5 stk, og ser om de holder til det daglige 'slid' i OSAA.

Dvs jeg beder om 900 - 1500 kr, som self skal godkendes af driftsmødet, inden vi køber stole.

Hvad er jeres holdning til nye stole?

Mvh

Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Holdbarheden af de billige stole er ikke vildt imponerende ... umiddelbart syntes jeg det ville være bedre at sætte nogen penge af og så holde øje med dba efter gode tilbud på kvalitetsstole?

Sendt fra min iPhone
--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

BlackThorne

to Open Space Aarhus
De hvide stole holder da fint?

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Bestemt :-)

Sendt fra min iPhone

Paul M. Bendixen

Den 16. jan. 2017 12.04.18 CET, Mikkel Christensen <mik...@mikjaer.com> skrev:
>Bestemt :-)

Men de er også kun billige fordi vi har fået dem.

Billige Ikea et al. stole er typisk dyre i længden.

Jeg synes også det ville være rart med flere af de gode stole, men jeg er ikke umiddelbart for at købe.
/Paul

Flemming Frandsen

to openspa...@googlegroups.com

Måske skal vi kigge efter på konkurs auktioner?

Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Find flere valgmuligheder på https://groups.google.com/d/optout.