Brother MFC-8860DN bortgives til værdigt trængende

Anders Christensen

to Open Space Aarhus
Hej Folkens
Vi har en printer til overs, den eneste defekt vi har observeret, er at arkføderen til scanning af flere dokumenter af gangen er i udu, så vi har investeret i en ny maskine for ikke at spilde tid på at håndfodre den.

Printeren er med duplex og ethernet og fungerede ellers fint indtil vi skiftede den ud til en anden hvor scanneren virkede.

Den kan afhentes på Safetickets kontor i Viby hvis nogen vil overtage den, ellers bliver den smidt ud.

--
Mvh Anders Christensen

Torben Fejr

to Open Space Aarhus
Hej

Kunne da godt være interesseret. Da min blæksprøjte er ved at dø (printerhoved). kan afhente  en fredag. Følger der nogle forbrugsstoffer med?

Torben Fejr

Anders Christensen

to Open Space Aarhus
Hej Torben
Du er velkommen til at hente den i dag, jeg tror der følger en ekstra toner med.

Vi er her indtil kl. 15

Hasselager Centervej 17, 8260 Viby J

--
Mvh Anders

Torben Fejr

to Open Space Aarhus

Hej Anders

Det lyder godt, kommer forbi i eftermiddag.

--
Mvh. Torben