Hjælp til CPR-hack

Janus Fabricius Nielsen

to Open Space Aarhus
Hej Open Space!

Jeg talte med Henrik Brix, som sagde at jeg skulle give den her liste et skud.
Jeg laver i øjeblikket min bachelor i journalistik, som handler om digital identitet og sikkerhed. Der laver jeg noget om vores CPR-nummer-system, og forsøger at finde ud af, hvor sikkert/usikkert det er.

Til sagen: Jeg mangler en, som har mod på at forsøge at finde mit CPR-nummer, imens jeg optager noget radio. Hvis en har lyst til det, så skriv meget gerne til mig.

Jeg hedder Janus Fabricius Nielsen, kommer fra journalisthøjskolen og du kan maile mig på: janf...@mail.dmjx.dk eller meget gerne ringe på 40429050.

Mange tak! Jeg giver en valgfri drik, hvis man har mod på det.

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Hvilke tiltag er der for at garantere anonymitet hhv. at vedrørende ikke vil blive retsforfulgt?

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Og hvad er budgettet?