Sommerhack:todo

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Her er en liste over ting vi skal have gjort i forbindelse med sommerhack, man kan bede tiltuske sig writeRights på hal9k wikien og skrive sig på, eller man kan melde sig her i tråden og så skal jeg sørge for at opdatere wikien.

Jeg har ikke tænkt mig at minde nogen om noget, så sørg for at huske det hvis du melder dig til en opgave.

http://wiki.hal9k.dk/sommerhack/frivillige

Woop woop!! Vi ses snart til sommerhack!

~Mark

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Jeg har ikke tænkt mig at minde nogen om noget, så sørg for at huske det hvis du melder dig til en opgave.

Dér glemte jeg vist lige en blinkesmiley ;)